avrupa' dan gelenden gidenden 4 yiyen, cl' den 0 çeken taraftarların bok attığı futbolcu. geçen sene paris st ile liverpool' un fişini nasıl çektiği unutmuş bu renkliler. tanıma gelirsek beşiktaş' ın siyahi ve mümin gol makinesi.
Skrtel markajinda bir tane hava topu indirememis yıldız. sahadan silindi, konyaspor stoperiyle oynamak kolay oynasana şimdi "baba" . bu adam ne gs macinda var ne fb macinda ne liverpool macinda.
27 maçta attığı 22 gole rağmen kulp takılmaya çalışan futbolcu.
Penaltıdan attığı gollere dem vuruluyor. Penaltı konusunda fener kadar hassas olsaydı hakemler, bugün akşam ligdeki 20. golünü kutluyor olurdu hiç kafaya takmayın.
Tottenham (Beşiktaşlı'nın yıllar sonra penaltı golüne şahit olduğu an)
Partizan
Kasımpaşa
Rize
Bursa
22 golün 5'ini penaltıdan atmış kısacası.
Adam kafa-sağ/sol ayak-bel-diz-frikik her tarafıyla gol atmış, Boş kaleye de atmış, bilezik gibi de geçirmiş, 25 metreden de atmış diziyle boş ağlara da yollamış. Direğin sağlamlığını test ettiği golleri de olmuş, 1.90 boyundaki bir adama yakıştırılmayacak kadar ince vuruşlarla da tabelaya yazmış.
Diyecek fazla söz yok. Ligin Zirvesindeki takımın, klasmanının zirvesindeki golcü'sü..
son saniyede yiğit bursaspor'a karşı olmadık bir penaltı sonucu zar zor "kazandırılan" takımcığının haksız penaltı golünü attıktan sonra secdeye kapandı mı diye merak ettiğim kara şimşek. secdeye kapandıysa şunu sormak isterim kendisine; sence takımın son saniyede bu olmadık penaltıyla kazandığı bu maçı haketti mi?
beşiktaş taraftarının kendisine fernandes sendromu yaşatması yakındır. her kötü performansına bahane bulunuyor. galatasaray maçında tarlada oynamış, rakip wembley'de mi oynadı?
galatasaray macini tarlada ve ayni zamanda hakeme karsi oynadigi icin yoklari oynayan topcu. ayni zamanda bu seneki derbileri 10 kisi tamamlayan takimin bir oyuncusudur, forvetidirm, babasidir. asil sovu tt arenada yapacaktir kendileri.