son 3 yılda iki kez gol kralı olan burak ın gol krallığını görmezden gelip çok ofsayta düşüyor diye eleştiren yarım akıllı engelli tiplerin daha gol krallığı yarışında henüz resmi krallığını ilan etmemiş ba için ne kadar çok heyecanlandığını görünce kahkaha atıyorum.
yarram eleştiriyorsunuz da sizin takımlarınızın forvetlerini de biliyoruz, biri altıpastan tribüne vurur, öbürü ofsayttan çıkamaz ama bu beyinsiz taraftarlar gelir demba ba ya çemkirirler, aşk bizim semt bizim yarram sizene.
en fazla eski konyasporlu muharrem kadar bitiricilik yeteneği olan ve yine en fazla ailton kadar fit olan riyakar forvet. boş zamanlarında secde şov yapması dışında para edecek özelliği yoktur.
penaltıları antrenmandan sonra çok çalışır zira penaltılar dışında attığı gol sayısı kendi iq sunu geçmez.
ahauahah işin kötü tarafı bjk nin en gözde oyuncusudur. bu da takımın vehameti hakkında kayda değer ipuçları veriyor.
Yarım sezon da hakkında müslüm gürses'ten şarkılar yazılan futbolcu. O zaman hagi ve alex'e bach ve mozart uvertürler düzenlemesi lazım. Ben beşiktaş taraftarının bu tarafını anlamıyorum durun ya adamın boku boğaza ulaşmadı hemen efsane ettiniz sonra hayal kırıklığı yaşamayın sindire sindire sevin futbolcularınızı.
Bu adamın balon olduğunu defalarca söyledik ama kaz kafalı beşiktaş taraftarları inanmak istemiyorlar. Varsa yoksa küçük takımlara gol atsın. Kucuk takımlara yekta bile gol atıyor.
Son haftalarda gerçekten rezalet bir oyun ortaya koyan futbolcu. Bir forvet oyuncusu kötü oynadığı her maçta yok kanatlar çalısmadı, orta saha kotuydu ondan oynayamadı dersek işin içinden çıkılmaz. Özellikle brugge maçında net kötüydü. Evet Beşiktaş takım olarak iyi oynamadı ama yakalanan fırsatlarda da demba ba çok bencil davrandı. Hadi birini vurdun. Ama artık ikinciyi pas vermek zorundasın. Onu da yapmadı. Top tutma kafa topu alma desen bunları da yapmadı. Hepsini geçtim ruhsuz oynuyor adam. Nerde eski demba Ba parçalıyordu adam adeta. Bunu gorememek için kör olmak lazım. Takım kotuydu diye dembaba ya kotu demek en azından dunku maç için çok iyimser bir yorum olur. Sonuçta kaliteli bir futbolcu, beşiktaşla da iyi uyuştu bir an önce toparlanıp eski formuna kavuşmalı.
iki yüzlü spor yazarları ve yorumcular tarafından önce göklere çıkarılan şimdilerde yavaş yavaş hedef tahtasına oturtulmaya çalışılan oyuncu. bence beşiktaş için büyük kazançtır kendisi.
başlarda 'beşiktaş tarihinin en büyük yabancı transferlerinden biri' şeklinde adlandırılan fakat gün geçtikçe bu yakıştırmaya uygun performans gösteremeyerek gözden düşmeye başlayan futbolcu.
aslında en başlarda da bu kadar abartılmasının sebebi, gerek beşiktaşın mali durumu gerekse avrupadaki bilinirliği dikkate alındığında transfer edilebilmesi zor gözüken bir futbolcu olmasıydı.
ama kimse kusura bakmasın daha henüz 20 maç oynamış bir futbolcunun adına şarkılar yazarsan beklentilerini bu denli abartırsan, umduğunu değil bulduğunu görmeye başlayınca da apışıp kalırsın.
Soldan bir tane adamakıllı top getiremeyen olcay'la, 50-60 dakikadan sonra oyundan düşen veli ve oğuzhan'la gol atamadığı için hakkında "büyük topçu değil yaaaaeee" diye çemkirilmiş futbolcu. Ne yapacaktı adam, ağzından ateş mi çıkaracaktı?
Kaç tane adamakıllı top atıldı, orta kesildi bu adama dün? Beşiktaş'ın oyuna tamamen hakim olduğu bir dönem hatırlıyor musunuz ki demba ba'yı suçluyorsunuz?
He gülüm he, chelsea'ye şampiyonlar ligi yarı finalini getiren golü atan adam, şampiyonluğu getiren golü atan adam, senelerce bundesliga'da, premier lig'de top koşturmuş adam büyük topçu değil. Kimsiniz oğlum siz, manyak mısınız?
Biz bu turu istanbul'da geçeceğiz, fakat bir maç kaybettik diye takımın en önemli oyuncusunun üstünü çizen aklıevvellerle ne yapacağız bilmiyorum.
Hiçbir şeyi hak etmiyorsunuz aslında, Almeida sizin müstahakınız.
abartılmış balonda değil de şöyle bir durum var. bizim milletimiz bazı futbolculara değerinden daha fazla değer verip futbolcunun olan değerini düşürüyor. bu kadar yüz verilirse sonradan başarısız olunan durumlarda bir anda gözden çıkartılıyor.