en sevdiğim günlerdendir. gece dışarı çıkılır arkadaşlarla içilir. her yer kalabalıktır. ve cumartesileri güneşlidir bende hep.
kısacası en güzel gündür.
19 yaşıma basacağım gündür. yani yarındır bu yüzden cumartesinin yeri bende ayrı olacak yine yanlız bir doğum günü geçireceğimi düşünüyorum. yanlızlık kötü bir şey sözlük çok kötü bir şey.
Haftanın en verimli günü, çalışanlar için ızdırap, çalışmayanlar için keyif günüdür, birde pazarlarıda çalışmıyorsa, haftanın 7 gününe 2 gün geçirmiş olur. kolay gelsin
Günaydın "en sevdiğim" cumartesi , bugün çalışsam da haftanın en sevdiğim günü cumartesidir ... Cumartesi günü Fenerbahçe'dir , yeni rakıdır , süzme yoğurt-bal'dır , köfte-patatestir , kıymalı pidedir , pink floyd'dur , u2'dur.