yepyeni tan taşçı single'i. birkaç gün sonra tüm tfc ile buluşmuş olacak bu şarkı, o yüzden sözlerini paylaşmakta bi sakınca görmüyorum:
çıkardım hayattan acısını
anladım sevgisi bir gün biter.
unutmadım ayrılık anısını,
gönül kudurup tekrar eder.
bölündü duygularım
kolay olmadı ayrılığın ertesi,
hiç ummadığım anda soluma vurdu
şaka gibi kendisi.
tutmadı dualarım kabul olmadı
gitti bi cumartesi.
en zoru da oydu birini buldu
çok acelesi var gibi.
bölündü duygularım
kolay olmadı ayrılığın ertesi
hiç ummadığım anda soluma vurdu
gitti bi cumartesi..
ajda pekkanla sinan akçılın düet yaptığı şarkı. bu şarkının klibinde sinan akçıl uyuyor, daha doğrusu uyukluyor. üstelik sandalyede ağzı açık bir biçimde. buda beraberinde acaba kenan imirzalıoğlu da uyuyor mudur o da yemek yiyip, tuvalete gidiyor mudur?sorusunu akıllara getirmekte.
şayet çalışılınıyorsa,ertesi günün tatil olmasından mutevellit,akşamı olmak bilmeyen, bunun yanında "lan eninde sonunda bitcek, yarın deşilene kadar uyuyacağım nasılsa" şeklinde düşündürüp, diğer günlere göre daha sevimli olan gündür.**
'aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
ne kadar acı, ne kadar komik..
ve bana ait değil mi?
her cumartesimin acısı şarkı. bazı insanlar için bu şarkıya anlam yükleyen cumartesiler yaşanır, umarım bu şarkıyı acıyla dinleyecek cumartesiler yaşamaz kimse.
Bugün gene cumartesi.
Gene dolu dolu ölüm hissi var içimde.
insan cumartesileri ağlar, cumartesileri sevinirmiş.
Sevindiğim bir cumartesi yok çok şükür.
Cumartesileri hep yalnızlıktır benim için. Cumanın ardında kalan bir yalnızlık.
Bir insan sadece cumartesileri mi neden bulamaz yaşamak için?
Yoksa cumartesi tanrı'nın bana isyanı mıdır?
Bugün yok, yarın yok, gelecek yok...
Belki bundan sonra ben de yokum.
bakışların gittiğin yerden uzak
yoksa gelirdim
'sensiz anlamsızlığımı anladım, dön v.s.' demek için
bugün burda cumartesi,
ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını
geveze susuşlarını bile özledim
ayrılık bu söyle sende farklı mı zaman?
aynı soğuk.. aynı hazan
bugün orda da cumartesi mi
sen de beni, 'benim kadar' özledin mi
'aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'
ne kadar acı, ne kadar komik
..ve bana ait değil mi?
gülme!
Bugün cumartesi
içimden deniz sıkıcıdır, yorucudur. Hayat dağlardadır, ovalarda, çiçeklerde, kırlarda, ormanlarda, erik ve kiraz ağaçlarında demek geliyor.
Bir çeşme başında, bir göl kenarında, bir ırmakta...
Hayat sıradan değildir, farklılıklardan haz alır.
Hayat maceraperesttir ve hayal kimsenin yapılamaz, gidilemez, erişilemez dediğini yapmaktır.
Bahar gelsin artık diye dua ediyorum.
Bugün cumartesi ve Senin yaratılman ne kadar güzel! nurdal durmuş Link
ertesi gününün pazar olduğu için, insanların dışarı çıkmayı tercih ettiği gündür. O gün yada gece ne kadar çok yorulurlarsa yorulsunlar pazar günü dinleneceklerini bildikleri için güzel ve mutlu bir gündür.
ucuz diye severiz kendisini. ancak , bu lanet olası tirbüşon açıldıktan sonra tekrardan şişeye girmeyerek biz alkolseverleri derin düşüncelere itmesine neden olmuştur. yalnız bir dimitrokopulo değil.