bu gün burada cumartesi;
ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını, geveze susmalarını bile özledim.
bugün orada da cumartesi mi?
sen de beni benim gibi özledin mi?
aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek,
ne kadar acı, ne kadar komik ve ne kadar bana ait değil mi?
haftanın en güzel günü. hem tatildir hem de yarını pazardır çünkü. güzel olmasının bütün sebebi bu ama bunu söylemeye de gerek yoktur; herkes bilir.
pazartesileri sevmem, hele perşembeleri hiç, salılar yok gibidir zaten, çarşambaları biraz; az biraz severim, perşembeleri sevmediğimi söylemiştim, cuma güzeldir, cumartesi candır, pazar günü pazartesi sendromu başlamıştır.
Ayrılık bu söyle sende farklı mı zaman?
Aynı soğuk.. Aynı hazan...
Bugün orda da Cumartesi mi?
Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi?
'Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
Ne kadar acı, ne kadar komik..
..Ve bana ait değil mi?
Gülme!
incinirim..."