Bugün gene cumartesi.
Gene dolu dolu ölüm hissi var içimde.
insan cumartesileri ağlar, cumartesileri sevinirmiş.
Sevindiğim bir cumartesi yok çok şükür.
Cumartesileri hep yalnızlıktır benim için. Cumanın ardında kalan bir yalnızlık.
Bir insan sadece cumartesileri mi neden bulamaz yaşamak için?
Yoksa cumartesi tanrı'nın bana isyanı mıdır?
Bugün yok, yarın yok, gelecek yok...
Belki bundan sonra ben de yokum.