cotton candy

entry461 galeri6
    261.
  1. allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı dilediğim yazar.

    (bkz: mekanı cennet olsun)
    4 ...
  2. 260.
  3. Allah rahmet eylesin. Dilerim, ruhu huzura kavuşmuş ve rabbiyle kucaklaşmıştır. Bizlere dünyanın gerçek yüzünü tekrar hatırlattığı için ona sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Cotton Candy,ruhun gökyüzünde bir kuş misali mutlu mesut gezelensin. Görüşmek üzere.
    2 ...
  4. 259.
  5. Allah rahmet eylesin.demekten öteye gidemiyor şu dil.sustu ve kaldı.
    1 ...
  6. 258.
  7. 257.
  8. sözlüğe giriş yaptıktan sonra; "bak, ölüm de var!" diye oturduğum yerde çakılıp kalmama sebep olan.

    allah rahmet etsin, allah rahmet etsin. çok. çok.
    allah
    rahmet!

    (bkz: kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlar)
    1 ...
  9. 256.
  10. toprağı bol olsun. geride bıraktıklarına Allah sabır versin.
    2 ...
  11. 255.
  12. allah annesine, babasına, sevenlerine sabırlar versin.
    mekanı cennet olsun, kabri nurla dolsun.
    çok üzüldüm gerçekten.
    işin gücün arasında sözlüğe bir bakayım dedim, bakmaz olaydım.
    3 ...
  13. 254.
  14. ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı...
    hiç tanışmadık ama eminim ki cennet gülüşlüydün. mekanın cennet olsun.
    2 ...
  15. 253.
  16. yattığı yerler nur olsun yazarı. allah geride kalanlarına sabır versin.
    1 ...
  17. 252.
  18. #5692277 bu entryi görünce resmen bir bıçak saplandı göğsüme...

    ölüm allahın emri... allah rahmet eylesin...

    yine de yaşayamacacağı yıllar, gerçekleştiremeyeceği hayalleri ve toprağın altında çürümeye mahkum umutlarını düşündükçe içim cız etti...

    allah ahiret hayatında yaşatsın, cennetine kabul etsin inşallah...
    8 ...
  19. 251.
  20. allah gani gani rahmet eylesin.
    1 ...
  21. 250.
  22. 249.
  23. ruhunu hakk'a teslim ettikten sonra bile fikirlerine tahammül edilemeyip, eksilenmeye devam edilen yazar.

    Allah senden razıdır inşallah!
    3 ...
  24. 248.
  25. allah rahmet eylesin,ölümün ne zaman kapıyı çalacağı belli olmuyor.
    1 ...
  26. 247.
  27. (bkz: #6099109) şmdi anneannesinin yanında. kimsede rahatsız etmiyordur. entryimi girdikten sonra ne yazmış diye merak edip bir göz attım yazdıklarına, işte kızdığımda oldu, haklı bulduğum da oldu.
    1 ...
  28. 246.
  29. Ölümler hep üzer bizi, genç ölümlerse daha bir fazla. Yakıştırmayız gençlere ölümü hele bizden ufaklarsa hiç. Sırayla ölüm olsa keşke deriz. Ama vade dolmuştur yapacak bir şey yoktur. Ailesine ve arkadaşlarına allahtan sabır dilerim. Mekanı cennet olur sevgi ve mutlulukla dolar inşallah.
    2 ...
  30. 245.
  31. allah sevdiği kulunu erken alırmış yanına. herkese başsağlığı diliyorum.

    dipnot: kadir beyin 1. sayfadaki yazısı beni hüzne gark etmiştir. şahsı tanıyan ya da tanımayanlar yazıya bir zahmet göz atsınlar.
    1 ...
  32. 244.
  33. kendisini tanımadığıma rağmen, ölüm haberi ile derinden üzüldüğüm kişi. allah kendisine rahmet, yakınlarına sabır versin...
    1 ...
  34. 243.
  35. allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. tanıdıklarına, sevenlerine ve acılı ailesine sabır diliyorum.
    2 ...
  36. 242.
  37. bu başlığın ilk entrylerine baktım da hayat ne kadar da boş, kavgalar falan demek geldi içimden. beyin özürlü, ya da müstakbel silik yazan, özel mesajlarla belki de küfreden bu yazarlar bu kadar kısa zaman içinde sevgili pamuk şekerimizin ebediyete uçacağını bilseler yine de yazarlar mıydı o entryleri merak ettim gerçekten. kişisel görüşlere takılmak, bu kadar basit sebeplerle bir insanı kırmak işte bu kadar kötü bir şey. nick altına baktığında hep olumsuz entrylerle karşılaşmıştı belki de o güzel gözleri hayata bakabilirken. keşke yaşasaydı da görebilseydi nick altındaki sevgi selini. mekanı cennet olsun. sevenlerine allah'tan sabır diliyorum.
    5 ...
  38. 241.
  39. tanımıyorum oysa onu. ama neden benim içimi burktu senin gidişin. ölüm böyle bir şey mi en uzak insanları bile yakınlaştıran bir şey mi. neye kızardın neye gülerdin,kimleri severdin, en çok hangi yemeği severdin mesela, kıskanç mıydın, hoşgörülü müydün, alıngan mıydın, nasıldın. hiçbirisini bilmiyorum ama mekanının cennet olsun. benimde senden fazla yaşadığım şu anda 3 senem var zaten. mesela sende o 3 seneyi daha yaşasaydın keşke. neler değişirdi oysa düşüncende. hayat böyle işte. bir varmışız bir yokmuşuz. ben niye birilerine kızıyorum, kırıyorum, üzüyorum ki.teşekkürler, hayatın gerçeklerini yüzümüze çarptın cotton candy.
    2 ...
  40. 240.
  41. 239.
  42. allah taksiratını affetsin, ne desek boş ve anlamsız. yazılan şiirler ve sözler faydasız. yazmaya değer veriyorsanız açın ellerinizi ruhuna bir fatiha okuyun. entrylerinizi okuyamaz ama fatihalarınızı duyabilir.
    3 ...
  43. 238.
  44. allah rahmet eylesin. yakınlarına da sabır versin. ölüm gerçekten çok gerçek ve çok yakın.
    1 ...
  45. 237.
© 2026 uludağ sözlük