Allah rahmet eylesin. Dilerim, ruhu huzura kavuşmuş ve rabbiyle kucaklaşmıştır. Bizlere dünyanın gerçek yüzünü tekrar hatırlattığı için ona sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Cotton Candy,ruhun gökyüzünde bir kuş misali mutlu mesut gezelensin. Görüşmek üzere.
allah annesine, babasına, sevenlerine sabırlar versin.
mekanı cennet olsun, kabri nurla dolsun.
çok üzüldüm gerçekten.
işin gücün arasında sözlüğe bir bakayım dedim, bakmaz olaydım.
(bkz: #6099109) şmdi anneannesinin yanında. kimsede rahatsız etmiyordur. entryimi girdikten sonra ne yazmış diye merak edip bir göz attım yazdıklarına, işte kızdığımda oldu, haklı bulduğum da oldu.
Ölümler hep üzer bizi, genç ölümlerse daha bir fazla. Yakıştırmayız gençlere ölümü hele bizden ufaklarsa hiç. Sırayla ölüm olsa keşke deriz. Ama vade dolmuştur yapacak bir şey yoktur. Ailesine ve arkadaşlarına allahtan sabır dilerim. Mekanı cennet olur sevgi ve mutlulukla dolar inşallah.
bu başlığın ilk entrylerine baktım da hayat ne kadar da boş, kavgalar falan demek geldi içimden. beyin özürlü, ya da müstakbel silik yazan, özel mesajlarla belki de küfreden bu yazarlar bu kadar kısa zaman içinde sevgili pamuk şekerimizin ebediyete uçacağını bilseler yine de yazarlar mıydı o entryleri merak ettim gerçekten. kişisel görüşlere takılmak, bu kadar basit sebeplerle bir insanı kırmak işte bu kadar kötü bir şey. nick altına baktığında hep olumsuz entrylerle karşılaşmıştı belki de o güzel gözleri hayata bakabilirken. keşke yaşasaydı da görebilseydi nick altındaki sevgi selini. mekanı cennet olsun. sevenlerine allah'tan sabır diliyorum.
tanımıyorum oysa onu. ama neden benim içimi burktu senin gidişin. ölüm böyle bir şey mi en uzak insanları bile yakınlaştıran bir şey mi. neye kızardın neye gülerdin,kimleri severdin, en çok hangi yemeği severdin mesela, kıskanç mıydın, hoşgörülü müydün, alıngan mıydın, nasıldın. hiçbirisini bilmiyorum ama mekanının cennet olsun. benimde senden fazla yaşadığım şu anda 3 senem var zaten. mesela sende o 3 seneyi daha yaşasaydın keşke. neler değişirdi oysa düşüncende. hayat böyle işte. bir varmışız bir yokmuşuz. ben niye birilerine kızıyorum, kırıyorum, üzüyorum ki.teşekkürler, hayatın gerçeklerini yüzümüze çarptın cotton candy.
allah taksiratını affetsin, ne desek boş ve anlamsız. yazılan şiirler ve sözler faydasız. yazmaya değer veriyorsanız açın ellerinizi ruhuna bir fatiha okuyun. entrylerinizi okuyamaz ama fatihalarınızı duyabilir.