bu başlığı okuyan herkesin içine 10 dakikalık bir ölüm korkusu salacak olan üye. huzur içinde yatsın, kimin ne zaman gideceği belli değil. belki kapıdan çıktığımızda, belki su içerken, belki uykumuzda...
cotton candy apla!
bir sure sonra bu entrylerin hepsi kesilecek, ve basligin sol frame'de gozukmeyecek artik biliyor musun?
ve o gun geldiginde bugun akan goz yaslari coktan kurumus olacak.
ama annecigin her gun seninle birlikte bir kez daha olecek.
su an senden daha cok annene uzuluyorum biliyor musun?
senin yerine keske ben olseydim diyen annene! **
--spoiler--
defalarca gelirsin bu başlığın altına, beklersin.
ellerin kitlenir, ismini ağzından o günden beri bir kere bile çıkaramadığın gibi.
küsmüşsündür bir kere ne bir resminize bakmışsındır ne de bir hatıranızı o dolaptan çıkarmışsındır.
sadece geleceğini bildiğin için beklemişsindir.
ölüm bile bizi ayıramaz derdi çünkü.
yanılmış.ayırdı işte. cotton candy
--spoiler--
tanımazdım, okuyorum 20 yaşındaymış. aynı bütünün bir parçası olarak bir şey söyleme hakkımı buluyorum kendimde. diyorlar ki yukarıdan gülüyor bizlere, cennetine uçtu, melek oldu. inancı olup tutunacak bir dalı olanlara özendirdin beni yine cotton candy. peki ya biz ölünce çürümekten ötesi olmadığına inananlar? keşke diyebilseydim melek oldun, kanatların var ve uçuyorsun şimdi. keşke senin hakkında bir tesellim olsaydı candy kız, keşke.
onurlu bir hayatı geride bırakmış olma dileğiyle. o hayat bir kalp çarpması kadar kısa sürsede.
ilk 15 yılı at, ne yaşadığını anlamıyorsun zaten. geriye kaldı 5 yıl. 5 yıl yaşamış, gitmiş.
biz daha bi taraflarımızı yırtalım yok galatasaray fenerbahçe, yok türk yok kürt.. ölüyosun lan işte. ölünce de hayat bitiyor.
yirmi yaş abi. yirmi nedir ya. planları var. seviyor birilerini, birilerinden nefret ediyor.. savunuyor bazı şeyleri "ölümüne", bazı şeylerden nefret ediyor "ölesiye".. sonra aniden gidiyor bu dünyadan. hepimiz buyuz işte. gidiyoruz.
yirmi yaşındaymış. hep yirmi yaşında kalacak artık. "eminim daha güzel bir yerden bize gülüyordur şimdi" demenin bir anlamı da yok. keşke kalsaydı da burdan gülseydi bize.
unutulup giden yazarlarımız oldu ülkelerinde sevilen, anılmaz oldular. artık yakınlarının feryatları uzaktan gelmeye başladı biz değerlerimize sahip çıkamadık ülkemizde umarım bu benimde bir parcası oldugum uludag sözlüktede olmaz. arkadaşımıza allahtan rahmet sevdiklerine sabır diliyorum.
--spoiler-- kuşlar mıydı, ben miydim ölen gerçekten
bozgunum her sabah yeni bir kuşu yitirmekten;
kuşlarım vuruldu kurak bir nehirle kaldım
alacakaranlıkta bu yetim şarkısıyla
döndüm dolaştım kendime vardım
dağlarım kurşunlandı, ayazlarda yıkandım
kuşlarım vuruldu çoktan kimsesiz kaldım...
--spoiler--
huzurlu olsun en uzun uykusu.
allah rahmet eylesin...