cotton candy

entry461 galeri6
    186.
  1. hiç tanımasam da üzdü beni gidişi. Allah günahlarını affetsin, mekanı nur olsun.
    3 ...
  2. 185.
  3. ilginç ama tanımasam da çok yakın bir arkadaşım vefat etmiş kadar hüzünlendirdi beni gelişmeler butonu. kendisine allahtan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. dayanılması en zor ölüm olsa gerek bu kadar genç ölüm. mekanı cennet olsun.
    4 ...
  4. 184.
  5. yolu ışık, toprağı bol olsun. nur içinde yatsın. ailesine ve onu özleyeceklere sabır diliyorum.
    4 ...
  6. 183.
  7. 182.
  8. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın. Sözlükteki herkes gibi kendisini de tanımıyorum, ama bir ölüm haberi hele ki genç yaşta bir kayıp sözlük ahalisini tek bir yürek yapıyor. Mekanın cennet olsun inşallah.
    3 ...
  9. 181.
  10. tanışmak fırsatı bulamamış yeni bir sözlük yazarı olarak kendisini her ne kadar tanımasamda 20 yaşında birinin gelişmeler butonunu tıkladığımda vefat haberini almak garip bir şekilde tanıyormuşcasına hüzünlendiriyor insanı. mekanın cennet olsun... Allah sevenlerine kuvvet ve sabır ihsan eylesin
    3 ...
  11. 180.
  12. varlığın geçici olsa da düşüncelerin ve sen sevdiklerin de ebedisin,hep anılacak ve sevileceksin.hoşçakal.
    1 ...
  13. 179.
  14. allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun inşallah. her ölüm erkendir ama çaremiz yok, kabulleniyoruz. inşallah huzurlu olur, rahmete kavuşursun.
    3 ...
  15. 178.
  16. ölüm haberini gelişmeler butonundan okuyunca, girip entrylerine baktım. doğrusunu söylemek gerekirse kendisini hayal meyal hatırlıyordum. sonra en beğenilen entrysine baktım. bu entrysini daha önce okuduğumu hatırladım. (bkz: #6917494) sonra içimde hiç tanımadığım birisine; evet, evet! hiç tanımadığım birisine karşı öyle büyük bir merhamet ve üzüntü duydum ki; bu asla kör ölür badem gözlü olur gibi salakça bir atasözüyle açıklanamazdı! allah rahmet eylesin pamuk şeker. nur içinde yat...
    3 ...
  17. 177.
  18. allah rahmet eylesin. dikkat çekmek için kendisini kullananın da allah belasını versin.
    3 ...
  19. 176.
  20. ölümden başkası yalan. allah rahmet eylesin..
    3 ...
  21. 175.
  22. genç yaşta hayata gözlerini yuman yazar. en çok da bu genç yaşında hastalıktan ölmesi insanı üzer. mekanı cennet olsun.
    3 ...
  23. 174.
  24. geceme zifri caldi bir sureligine. tanimaya hacet yok, henuz 20 yasinda hepsinden once bir insan. Ne diyim, gidene bir sey olmuyor, kalanlara acilarindan daha guclu bir sabir diliyorum yaradandan.
    3 ...
  25. 173.
  26. (#6917494)

    kendisini tanımam etmem, ne olursa olsun 20 yaşında birinin böyle bir hastalıktan ölmesi çok acıdır. allah rahmet eylesin en azından arkadaşının yanındasın.
    3 ...
  27. 172.
  28. 171.
  29. allah rahmet eylesin..tanımıyordum kendisini ancak başından geçenler gerçekten çok üzücü..yakınlarına allah sabır versin.
    3 ...
  30. 170.
  31. 169.
  32. tüm sevdiklerine sabır kendisine allah'tan rahmet diliyorum.
    mekanı cennet olsun.
    5 ...
  33. 168.
  34. allah'tan rahmet ve günahlarının affını , yakınlarına sabır ve başsağlığı dilerim.

    belki dualarımız kefaret olur.

    huzurlu uykular küçük kız.
    6 ...
  35. 167.
  36. Allah günahlarını affetsin sonsuz mekanını cennet eylesin.Tüm sevenlerine sabır versin.Amin
    4 ...
  37. 166.
  38. Allah rahmet eylesin, hiç tanımadığım kardeşim...

    Nur içinde yat...
    6 ...
  39. 165.
  40. hep genç kalacak olan yazar. bütün acılar ve kavgalar onun için geride kaldı artık.
    burcu bambaşka bir yerde artık. umarım mutlu olur gittiği yerde. ışıklı olsun mekanın sevgli kardeşim.

    sevenlerin de yokluğuna dayanma gücü bulurlar umarım, insan evladı bu, dağların kaldıramadığı acılara dayanmaya muktedir. umarım senin kaybın onların yüreklerini acılaştırmaz, aksine beklenmeyen bu büyük kayıp onları tefekküre ve tekamüle ulaştırır. sıradışı bir kızmışsın sevgili kardeşim, pek çok kişiye layık görülmeyen bir hediyeyi taşımışsın gencecik omuzların üzerinde. ölümünü bilen bir kız, ölümün son olmadığını da gösterebilir, buna layık olanlara ölümün son değil başlangıç olduğunu gözleriyle görme fırsatısunman dileklerimle.
    5 ...
  41. 164.
  42. klavyemdeki ilk 'k' harfine dokunurken andım seni..gözlerimiz dolarak , kimseye göstermeden..

    annem bazı bazı arar beni iyimisin nasılsın diye? yepp.. iyiyim derim(cunku ben kendini yeterince ifade edememiş evlat olduğumdan).. gurbet hali, bir bomba, bir haber tadında ozleyen onun yolunu gözlemesi gibi. belkide anahaberlere konu olacağimi sanan ailem gibi. bir anda , aniden , çok zamansız..

    her ölüm erken derler yaa,, bu sefer yine en gec olan benimki..



    yazıyorum odamın en dar köşesinden, seni hic tanımadım ama iyiki vardın ve bizimle oldun.. kendimizi güvende hissetmediğimiz şehirlerden selam ederiz...

    hıckıra hıckıra , yazamayan , ifade edemeyen , bir anlık......

    hepsi bu....

    seni seviyoruz....
    13 ...
  43. 163.
  44. çok gençmişsin kardeşim. mekanın cennet olsun.
    3 ...
  45. 162.
  46. "son değil, sadece bir başlangıç."

    en sevdiğimi kaybettim üç yıl önce. hiçbir teselli zerre idrak etmedi bünyeme. yaşadım, yaşıyorum hala her anımda. evet, her anımda. çünkü ben öyle söz verdim yolcu ederken, onu kendi ellerimle kabrine yerleştirirken.

    üç yıldır onlarca ölüm haberi alıyorum. üzülüyorum kalan insan yanımla, bir tarafım da önüne geçemediğim kin dolu sözlerle "onlar da yaşasın, onlar da benimle aynı duyguyu tatsın, onlar da beni anlasın" istiyorum, geride kalanlara ithafen.

    üç yıldır, hiçbir şey hisetmiyorum ölüme karşı. azılı bir düşman gibi, sonunda ona yenileceğimi bile bile kaya gibi sert duruyorum yakınlarımda olsa dahi, bir köşede. ben ağlayamıyorum başka bir ölüme. sadece duygusuz bir şekilde "son değil, sadece bir başlangıç." diyebiliyorum en fazla.
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük