nasıl bir dünyada yaşadığımızı bir kere daha gösteren bir haber bu.
ancak şuraya yazılan allah rahmet eylesini bile samimiyetsiz bulan, üzgünüm diyenler için tanımıyorsunuz nasıl üzülürsünüz gibi sözde dürüstlük ve de samimiyet yaptığını düşünen insanları gördükçe aslında bir an önce bu dünyadan göçmenin doğru olduğunu düşümüyor değilim.
bir insanı tanımak zorunda değilsinizdir, insan olarak genç yaşta ölmesine üzülürsünüz, tabi ki sizde böyle şeyleri yaşamış ve de yakınlarının ne kadar acı çektiğini bilirseniz, dünya sikine minare götüne gezerseniz bu dünyada, sığınacak bir limanının olmaz o zaman anlarsınız anyayı konya yı.
allah gani gani rahmet versin, nur içinde yatırsın. bir insanı, tanımasakta sözlük vasıtasıyla aramızda olan, bir cana son borcumuzu yapmak kimseyi gocundurmaz diye düşünüyorum.
buradan entry girmekten ziyade arkasından kur'an okumak, o bilinmiyorsa 11 ihlas 1 fatiha okumak, o dahi yapılamıyorsa onun için tövbe estağfurullah çekmek merhume kardemişimiz için daha hayırlısı olacaktır.
iç hastalıklarından ölenler için şehit diyorlar. inşallah ibadetlerini de yerine getiren bir insandır da allah katında şehitlik mertebesine yükselmiştir. mekanın cennet olsun. cennette tanışmak dileğiyle.
allah rahmet eylesin, çok üzüldüğümü belirtmek isterim. ölüm bu başka birşeye benzemiyor ki, tanımıyor olsanız da bir insanı, bir hayatı tamamen kaybettiğinizi öğrenmek çokta iyi birşey olmasa gerek. ve şimdi iyi ki onu hiç tanımamışım diyorum. hal böyleyken bu kadar sarsıyorsa bu haber beni, kimbilir arkadaş olsaydık ne kadar üzülecektim. ki çokta üzgünüm aslında.. . bunun için onu tanıyor olmam gerekmiyor benim, ölüm acısını tadan bilir bu duyguyu. bir insanın ölümünü.. hissettirdiklerini.. . hayata gözlerini yumdu bir daha açmamacasına.
rabbim ailesine sabır versin. çok zor ölüm acısına katlanmak... derdi veren allah dermanını da verir inşallah..
hepimizin gideceği o yere biraz erken gitmişsin, üzdün bizleri. biz mi seni kaybettik yoksa sen mi sonsuzluğu kazandın?
hadi bize mesaj ver ordan. dünya üç günlük de. kimsenin kalbini kırmaya değmez de. keşkelerle göçüp gitmeyin bu dünyadan de. herşey aslında bir avuç topraktan ibaret de.
zamanını bilmiyorum ama hepimizin geleceği o yere selam, mekanın cennet olsun.
hemşerim miş yeni öğrendim. boşnak mışız onu da şimdi öğrendim. entry lerine baktım az evvel, şöyle bir entry si var rahmetlinin;
arkadaşın ölmesi
defalarca gelirsin bu başlığın altına, beklersin.
ellerin kitlenir, ismini ağzından o günden beri bir kere bile çıkaramadığın gibi.
küsmüşsündür bir kere ne bir resminize bakmışsındır ne de bir hatıranızı o dolaptan çıkarmışsındır.
sadece geleceğini bildiğin için beklemişsindir.
ölüm bile bizi ayıramaz derdi çünkü.
yanılmış.ayırdı işte.
sözlüğü sırlarımızı paylaştığımız bir ortam olarak düşünecek olursak bir sırdaşımızı, bir dostumuzu kaybettik. hepimizin başı sağolsun. yakınlarına allah'tan sabır diliyorum.