hep o konservenin içindeki lezzeti merak etmiş protein yoksunu çocuktur. reklamlarda ekmeğin arasına giren ton balığını gördüğü her an yediği peynir zeytine lanet eder. arkadaşları yediği ton balığının güzelliğini anlatırken, mısırla falan yaptım mmm leziz oldu efektleri sallarken o 10 gün önce yediği 4-5 tane sardalyeden çıkan kılçığın boğazına saplanış hikayesini anlatır. yazık yahu, insan bu lezzeti tatmadan nasıl bir çocukluk geçirir? ondan sonra anne benim niye boyum uzun değil? neden cılızım? he git danone ye büyürsün, ama onu da şekerli yoğurt yaparak geçiştirir bunlar, hıh.