hakkında yazılanlardan iyi mi, kötü mü anlayamadığım kişidir. yazılarını biraz takip ettiğim fazla açık sözlü, biraz daha kibar olmasını rica ettiğim kişi.
entrylerini bir öğrenci evinde elinde cipslerle keh keh keh gülerek yazdığını düşündüğüm yazar. her ne kadar puşt da olsa karikaturize ettiği rumuz bunu başarabildiği için tebrik ediyorum.
bir ergen hezeyanı. kralınıza saygı duyun ergenler. 30 uma merdiven dayayacağım şu yıllar da zaten hüzünlüyüm. ama aslında çok üzülmüyorum la, nitekim 5 yaş küçük gösteriyorum. ee bakım olunca başka tabi.
o değil de keşke 15 yaşıma, en azından 18 ime geri dönsem. değer bilin ergenler.
bugün ki saçmalıktan sonra korkarak beklediğim olaydır. madem parayı basan sözlüğü istediği kadar kapatabiliyo sözlüğün sayılı zenginlerinden cool adam da parayı basıp 1 saat boyunca bize mal varlığı listesini okutabilir pekala...
edit : bu entry silindi ardından yeni entry girdim o yeni girilen silinip bu geri konulmuş. ilginç...
cool adam yapmaz öyle şey. cooldur çünkü. eğer isterse sözlüğü komple satın alır, adını da coolsözlük yapar. mal varlığı listesini ezbere bilmeyenleride içeri almaz.