geçenlerde ciddi anlamda seviyesiz, ağızı bozuk, başkalarının beğenilerine saygı duymayıp milletin nick altına gelip gelip pisleyen hırslı ve kıskanç bi yazarın gazabına uğramış yazardır. fakat dostum kral bu kral. sözlüğü hastalık derecesinde takıntı yapan fakat aksini iddia eden hastalıklı bünyelerin bu şekilde pislikleşmelerini ne coolcuğumuz popişine takar ne de biz.
ilgi bekleyen bir yazardır. durmadan kendi nick altına yazılar yazarak: ' hey ben burdayım' mesajını vermeye çalışır. sosyal hayatı da büyük ihtimal sanal dünya içerisinde olan bir yazardır. ilgi verin. saçlarını okşayın.
tanıdığım ilk troll'dür. yazılarını troll nedir bilmeden okudum; çok hoşuma gitti çok güldüm. ama sözlükteki cool adam düşmanlığını görünce içerledim. dedim ne alıp veremedikleri var kralımızla.
sonra troll kelimesini bir yazar arkadaşım sayesinde öğrendim ve o zaman cool adam'ı daha da fazla sevdim.
çünkü diğer troller gibi ağzına geleni yazmıyor, aklına geleni yazıyor; cinselliği, dini kullanmadan yer ediniyor sözlükte.
bayramda önce sosyete arkadaşlarıyla güneş gözlüğü eşliğinde teşvikiye camisinde namazını kılıp sonra da lama kesmeye giden kraldır. hbbia kardeşime de söyledim ama gelmedi, fakir ne olacak.
(bkz: )
--spoiler--
e bir kızın öldürülmesinden ne gibi hikayeler üretilirdi ki bundan daha sıradışı? kıza gittiği yerde bi de ejderha falan mı tecavüz etseydi nedir beklediğiniz?
--spoiler--
yardın lan o rus bu çocuğu.