bu gün cool başı çok agrıdıgından hala uyuyamamış kral. O kadar dolar likörü içersem olacagı bu tabi. Madam jenny'i çagırayım da bir ninni söylesin şu kifayetsiz göynüme.
cool adam ın fakirlere karşı bir takıntısı vardır. bunu açtığı başlıklardan da anlayabiliriz. neden sevmez fakirleri bilinmez ya da öyle olmayı onlar kendi mi istemiştir? dikkatimi çekti be cool adam neden bu kin bu garez?
gerçek hayatta asosyal bir kişilik olduğunu düşünüyorum. o kadar çok yerde yazıyor ki, tüm dünyası sanal alem üzerine kurulu. ayrıca bir ay önce ' argadaşlar ben gidiom haaaa' diyerek ilgi çekmek gibi bir gaflete düşmüş ki bu da bunun kanıtıdır. bu sanal alemde durmadan ilgi görmek, sevilmek, okşanmak istiyor. hem demezler mi adama bu kadar yeşil dolar içerisinde neden bu kadar ilgiye muhtaç kaldın, diye.
hani böyle minik, küçük süs köpecikleri vardır. cırtlak sesleriyle havlar durur iri yarı köpeklere. komiktir gerçekten, güldürür insanı. bu adamın şu an yaptığı şey de, o minik, küçük kanişin yaptığına o kadar çok benziyor ki. bir kişi koca uludağ sözlüğü, ancak bu kadar gülünç duruma düşürebilir.