gidişinden sonra sözlüğün tek ve gerçek kralı olan sdfkjlkjsdfk tahta çıkmıştır.
sonra bu adam tekrar gelip, o tahta oturmaya çalışıyor gerçek kral oradayken.
çok güzel hareketler bunlar.
facebook'taki hayran sayısı 1000 olunca o hayranlarına acayip hediyeler dağıtacak kral ötesi! aynı zamanda uludağ sözlük'teki 100. başarısız cool adam taklidi yapmaya çalışan yazar da bendenizin altın heykelciğini kapacak! haydi ayol ne duruyorsunuz?
bana küfür edebilirsiniz, beni sevmeyebilirsiniz, benden nefret bile edebilirsiniz ama beni okuyan o güzel insanlara, beni seven uludağ ve bilumum sözlük ahalisindeki o tertemiz, o melek yüzlü insanlara gerizekalı diyemezsiniz, dedirtmem! ben insanlar üzerinden prim yapan bir tüccar değilim, ben kralım! kralım...
ahnnn kalbim.
edit: lan o değil de sözlükte ilgi çekemeyenlerin hepsi altımda, yani nick altımda ayol, yanlış anlamayın kızlar. bana sataşarak şöhret olabileceğini sanan bu gülbenlere boşuna hülyalara dalmayın diyorum, zira kral sizinle polemiğe girecek kadar fakir olmadı, olmayacak.
şimdi yazacaklarım biraz uzun olacak, ama içimdekini çıkartmak rahatlamak istiyorum arkadaş.
bak bu cümleyi kurarken bile eğlenen bi adam olduğumu anlayın önce.
gelelim mevzuya. ben cool adam arkadaşın başlığını tıklarken önce bir sandalyede kıpırdanmaya başlıyorum. düşmemek için denge kuruyorum. adamın cidden mizahı 10 numara.
beyenmeyen olabilir arkadaş, beğenmezsin. ama beğenene hakaret edemezsin...
ama doğruya son zamanlarda pirim böyle yapılıyor burada. popüler olanın sırtına kamçı vuruluyor. şimdi kimse kimseyi kandırmasın birader. bu adamların yazısı okunmasa yetmiş seksen tane sayfası olmaz. örneğin; amcamın biri 20. sayfada yazdığı yazıya kayıp kayıştırıyor. sonra bi bakmışın 35. sayfada yine ayar veriyor. lan aynı şahıs 50. sayfada da gözüme çarpıyor. kim küs olan arkadaşın evine gider ki kardeş. bu tamamen inanılmaz bir mantık hatasıdır. yani başlığı tıklıyorsun alta bakıp nicki görünce niye okuyorsun o zaman. okuma kendini strese sokma.
trol diyorsunuz bu arkadaşa. ya bırakın trol olsun. bu adam dolarlarıyla bizi güldürüyor,
demem o ki; siz bunları gerçek mi sanıyorsunuz. adam evimin dış cephesini dolarla kaplattım evim çok sıcak artık diyor. siz '' yalancıya kolum girsin mi'' muhabbetleri eşliğinde adama ayar veriyorsunuz. adam malikaneye top kaçırıyor. siz o top ..( dua et seni seviyom cool )
buraya ciddi ciddi puro içip bilgi almaya gelen tipler misiniz çözemedim.
my left foot is cold .. dikkat edin bu arkadaşa yaptığı şey hep aynı. ama popüler olmadı değil hani. bi ara ben bile popüler olmak için sibel kekilli'ye selamun aleyküm diyecektim. ama dışarı çıkıp insan yüzü görmüyoz ki. monütörden selam versem bile siklemez beni. bakar dalgasına.
sirkeciden atladı şimdi cool adama sarktı.neymiş efendim zerre sikimde değilmişte, zaten okumam etmemmişimde falan filanla cümleye başlıyor. sonra veriyor ayarı.
kardeş yeme beni hazmedemezsin. okumuyorsan nasıl mantık yürütüyorsun.
iddaa ediyorum bırak başlıklarını okumamayı nick altındaki yazıları bile okuyorsundur.
fazla uzatmayım lan. aslında yazdıkça yazarım. aslında bunu sirekeci kardeşimin nick altına yazacaktım ama tuttum kendimi, tuttum da herkesinde bir sabır taşı vardır. bizimkine balyoz vursan kırılmaz ama bu tür hakaretler adamın içini yakıyor.
bu arada topsun catstark ( lan niye böyle yazdım bilmiyorum 15 dk mesajlaştık sadece.süper bi insan. kardeş kusura bakma bi güç yazdırdı)
hee my left foot is cold kardeş sakın cool adamın bütün sayfalarını araştırıp yazımı aramak için uğraşma çünkü ilk defa yazıyorum. ve inan hiç bir tanışmışlığım konuşmuşluğum yok. buda benden sana kıyak olsun.
son 2 lokma bir şey daha karalayım lan. eğlenin arkadaşlar gerçekten yaşam çok kısa..
bu arada topsun (bkz: catstark) ( bak bu içimden geldi...)