charles bukowski

entry1049 galeri48
    823.
  1. 824.
  2. bugün ölüm yıl dönümü olan edebiyatçı. sevgiyle anıyoruz di mi? ulan biriniz de bir şey dememiş..
    5 ...
  3. 825.
  4. dünyaya güzel eserler bırakmış, toplum tarafından "manyak" "alkolik" diye nitelendirilen, eserlerinde her şeyi açıkça yazabilen iyi bir yazar. bugün de ölüm yıl dönümüymüş, bize de saygıyla anmak düşer.
    3 ...
  5. 826.
  6. bugün ölüm yıl dönümü olan çok sevdiğim yazar ve şair. bugün tesadüfen bir şiirini okuduktan sonra öğrendim. tabiki de sevgiyle anıyoruz.
    2 ...
  7. 827.
  8. --spoiler--
    "Ne kadar iyi bir insan olduğunun pek önemi yok, nasıl olsa ilk hatanda en kötü insan sen olacaksın."
    --spoiler--
    5 ...
  9. 828.
  10. Neden seçimlerimiz kötü ile daha kötü arasında olmak zorunda ki ?
    2 ...
  11. 829.
  12. 830.
  13. Anlattıkları doğrumu yalanmı diye ikilemde kalıp anlatımını çok sevdiğim yazardır. Nasıl sıçtığını güzel bir şekilde anlatan adam (bkz: pis moruğun notları)
    1 ...
  14. 831.
  15. tanrı aşkı yarattığında çoğu insana yaramadı
    tanrı köpekleri yarattığında köpeklere yaramadı
    tanrı bitkileri yarattığında eh işte idare ederdi
    tanrı nefreti yarattığında standart bir hizmete kavuştuk
    tanrı beni yarattığında beni yaratmış oldu
    tanrı maymunu yarattığında uyuyordu
    zürafayı yarattığında sarhoştu
    uyuşturucuları yarattığında kafası kıyaktı
    ve intiharı yarattığında bunalımdaydı

    senin yatakta uzanmış halini yarattığında
    ne yaptığını biliyordu
    sarhoştu ve kafası kıyaktı
    ve sonra dağları ve denizi ve ateşi
    aynı anda yarattı

    bazı hataları oldu
    ama senin yatakta uzanmış halini yarattığında
    tüm Kutsal Evren' in üzerine boşaldı.

    evet evet şiirinin şairidir.
    10 ...
  16. 832.
  17. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1048938/+

    babasından sürekli dayak yedi, kemerle dövüldü ve çocukluğunun büyük kısmında geceleri sokakta yattı. Karaciğeri yetersizdi, cildi hastaydı. Hayatı boyunca yaptıkları, yaşadıklarının bir yansıması oldu.
    6 ...
  18. 833.
  19. kadınlarla ilgili yaptığı tespitlerin hiçbiri gerçeği yansıtmayan yazar. kadınları tanıyan bir yazar okumak istiyorsanız (bkz: oscar wilde) (bkz: victor hugo)
    6 ...
  20. 834.
  21. bukowski okuyan tehlikelidir derler demisti bi arkadasim.
    2 ...
  22. 835.
  23. kadınlar üstüne söylediği sözlerinin doğruluğu muazzam. bu adam 1. ise oscar wilde 2. dir gözümde. hastasıyım.

    bi sözünü paylaşıyım

    Aslında hiç kaybetmedim; sadece sistemin istedikleri kazandı. Meteliksiz olabilirim; ama niteliksiz değilim.
    2 ...
  24. 836.
  25. inanin bana bu adam serefsizin onde gidenidir. cok af edersiniz ama arkadasim bu adamin bir kitabini okurken yanindaydim. soyle bi goz attim o sayfanin ilk satirlarinda sevgilisiyle nasil sevistigini, 69 pozisyonu denemek isteyisini ve partnerinin tepkisini falan hepsini yazmis. arkadaslar sorarim size, sevgilisiyle nasi sevistigini detayi detayina anlatan bir dangalakla bu adamin yaptigi sey ayni degil mi sizce de? bu dangalaga nasil. o.c sifatini yapistiriyorsaniz bukowski icin de ayni tepkiyi vermeniz gerekmez mi?
    6 ...
  26. 837.
  27. Sıcak su müziği okuyun. Mutlaka okutun.
    2 ...
  28. 838.
  29. 839.
  30. Ekmek arası kitabı ile tanıdığım süper biri.
    2 ...
  31. 840.
  32. Bukowksi çirkin insanların,berbat hayatların, üzücü anıların yazarıdır.
    Okunan sıradan bir roman değildir. Hissedersiniz. bazen babasının bağırdığı siz olursunuz okurken yazılarında. bazen ilk okulda içini gecirdiği güzel kızlara bakan adam siz olursunuz. Realisttir. Alkolü sever. Belkide babasının dediği gibidir hayat.
    "Kurbağaların kanatları olsaydı zıplaya zıplaya kıçlarını eskitmezlerdi."
    3 ...
  33. 841.
  34. hey adamım dediğim yazar.
    en sevdiğim felsefesi.
    "bir gün dünyanın sonunun geleceğini düşünürseniz üzdüğünüz insanların yanına gidin ve bir daha kalplerini kırın."
    efsanesin!
    4 ...
  35. 842.
  36. yazdıklarını anlamak ve anlamlandırmak için sadece potansiyel birer bukowski olmanız gerekir.

    adam fazla iyi.
    7 ...
  37. 843.
  38. Anlaşılması için farklı bakış açılarını göz önünde bulundurmanız ve kendinizi yormanız gerekir.
    Franz Kafka' yı hatırlatır bana...
    0 ...
  39. 844.
  40. Gerçekten alkolü sevmek gerekir diye düşünüyorum. Alkollü kitap okuyup bundan zevk alıyor olmak onu bence daha iyi anlamaya yardımcı olur.
    1 ...
  41. 845.
  42. asıl adı Heinrich Karl Bukowski olan Amerikalı yazardır. 16 Ağustos 1920 da doğmuş. 9 Mart 1994 de ölmüştür.
    0 ...
  43. 846.
  44. Kitaplarinda at yarisi, kadin ve icki uclusunun boy olcustugu er meydaninin kurucusudur, kiyak adamdir. Devlet zorunlu ders olarak okutmalidir.
    3 ...
  45. 847.
  46. Küfürbaz filozof.

    Hayat felsefesini teorilerle değil tespitleriyle aktarırken okuyan herkesin anlayacağı dilde süslü kelimelerden uzak sokak ağzıyla anlatan yazar.


    Kitaplarına +18 ibaresi konması gerekir.

    Trajik hikaye;

    7. Sınıf öğrencileri yılbaşı kurası çekiyor. Sınıfta hoşlandığı kız kendine çıkan genç aşık kitapçıya gidiyor duygularını ifade edebileceğini düşündüğü kitabı seçmeye çalışıyor.koskoca kitapcıda "SEViMLi bir aşk hikayesi"sloganıyla tanıtılan
    kasabanın en güzel kızı kitabını seçiyor, alıyor, hoşlandığı kıza hediye ediyor.hikayenin devamını tahmin edebilirsiniz. Aşkı başlamadan travmatik sona gömülüp bitiyor.

    bukowski gene öğretiyor. Adamın tarzı bu acılarla hayatı öğretmek.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük