guzel demisiniz ama bu kadin zaten guzel degil.degisik bir cazibesi var.ama kesinlikle guzel degil.
sade ve kaliteli bir kadin ama.
hicbir abartisi yok.
ama burnu cok guzel.
Halihazırda 40 yaşındadır, Yalnız kadın 10 yıldır yaşlanmıyor.
Güzel bir kadın ama abartılacak kadar değil yani.
Yüz olarak bir tek pürüzsüz cildi, gözlerinin şekli ve doğal küçük burnu güzel.
O çene yapısı olmasa daha çekici olabilirmiş.
Vücut olarak ise uzun boy ve uzun bacaktan ibaret.
Tahta kurusu gibi zayıf, kalçası göğsü olmayan kadınlar ideal olmuyor.
Bir de çikolata kahvesi ve koyu bakır gibi saç renkleri yakışıyor siyahtan çok.
Çok güzel bulmadığım, oyunculuğunuysa net bir şekilde beğenmediğim ama ekranda görmeye bayıldığım oyuncu. Gerçekten neyini izlemek istiyorum bilmiyorum ama istiyorum. Büyük ihtimalle eskiden beri sevdiğim soğuk ifadeli ve simetrik yüz hatları.
yıllardır en beğendiğim ve en cool bulduğum kadın oyuncudur. çok donuk bir yapısı olduğu halde ilginç bir şekilde çekici olmayı başarabilen nadir insanlardan.
Son yıllarda hiç olmadığı kadar güzelleşmiştir.
Bence çene yapısı hariç güzel kadın ama mükemmel bir fiziği yok. (tahta kurusu gibi zayıf, göğüssüz kalçasız kadın vücudu ideal vücut olmuyor.)