burger king

entry1740 galeri77
    1570.
  1. 1571.
  2. Pepsi ihaleyi mi kaybetti ne yaptıysa, artık Coca Cola ile anlaşmış firma.

    Koca Pepsi nasıl kendini bitirdi? Bence bunu ayrıca konuşalım.

    Türkiye'de 80'lerde kola deyince Pepsi gelirdi. Şimdi pepsi'ye burun kıvırıyoruz.

    Bu arada, tabii ki mümkün mertebe koladan da, burger king'den de uzak durun genşler. Ben evde size hamburger yaparım.
    12 ...
  3. 1572.
  4. Amerikada "Evsiz yemeği" Türkiyede ise "Zengin Yemeği" olarak bilinen hamburgerleri yapan firmadır.
    2 ...
  5. 1573.
  6. Bakın yakaladığınız böceği kızartıp yiyin bu gibi yerlerden uzak durun.

    Hem sagliksiz hem de usülüne uygun hazırlayan elemanlara sahip degiller.

    Pişmemiş eti de yedirirler sabahtan kalan buz gibi ve yanık hamburger etinide hamburgerin içine yerlestirirler.

    Yazik etmeyin midenize.
    4 ...
  7. 1574.
  8. daha başka napılabilir ki insanı bezdirmek için.
    0 ...
  9. 1575.
  10. burger king gibi yerlerde et yerine, hayvanların arta kalan yerleriyle tendon bağlarını falan hamur haline getirip özel işlemlerle et görüntüsü verildiği söz konusu, içinde et bile olmadığına dair söylentiler var.
    2 ...
  11. 1576.
  12. Lahmacun, iskender, kokorec varken hayatta yemem.
    0 ...
  13. 1577.
  14. fena göbek yapar. patatesi son zamanlarda bol tuzlu ve kıtır. ayda birden fazla yenmemeli.
    1 ...
  15. 1578.
  16. Sarımsaklı mayonezinin hatırına gidilen firma.
    2 ...
  17. 1579.
  18. 14,90’a ikili menüsü harika olan kral. Evet.
    2 ...
  19. 1580.
  20. Herşeye zam geliyor da bir bunla bir de mcdonalda zam gelmiyor. ben üniversiteye başladığımda bunun menüsü 15 tl idi adana kebap porsiyon 11 tl idi 5 yıl sonra bu hala 15 adana kebap porsiyon 21 tl oldu. demek ki zamanında iyi koymuşlar.
    2 ...
  21. 1581.
  22. Bana yasaklı... ikimiz de çok üzgünüz.
    0 ...
  23. 1582.
  24. O kadar berbat olmuş ki dondurmasi bile bozmuş. Hem boyutu kuculmus hem fiyata zam gelmiş tadı da kötü.
    0 ...
  25. 1583.
  26. Gereksiz ve aşırı pahalıdır. Iyi bi dönerciden/ köfteciden et veya tavuk menü bulun yiyin daha iyi.
    2 ...
  27. 1584.
  28. Bırakın ayda 1kereden fazla yemeyi 1 senede 1 kere bile yenmemesi gereken hamburger şirketi.

    Hamburger köftelerinin içinde kim bilir hangi kimyasal maddeler var ekmeğinin keza öyle. Bir de üstüne içinde %1 domates bile olmayan şekerli ketçap denilen şeyi yersiniz üstüne de 20 küp şekerli kola.

    Adana gibi yerde bu iğrenç hamburgere para vereceğime gidip babalar gibi ciğer yiyorum. Hem sağlıklı hem kalorisi az.
    7 ...
  29. 1585.
  30. Yiyen rahatsız olur, çok yiyen kanser olur. Net.
    0 ...
  31. 1586.
  32. Tercih edilmesi tamamen zevke bagli yemek sirketi. Isteyen iskender yer isteyen hamburger kime ne.
    4 ...
  33. 1587.
  34. Kızmayın ama burada yemek yemeyi alışkanlık haline getiren kızın kakası çok pis kokar.

    10 günlük makina yağında kızartılmış buzluk patatesleri ve az pişmiş pis kokulu çiğ etleri millete dayıyorlar çünkü. Bir de yanında da bol gazlı bol şekerli içecekler içiyor millet ıykkk. Düşünmek dahi istemiyorum.

    Ne güzel geleneksel anne yemeklerimiz var. Tencere yemeğini hiçbir şeye değişemem. Zira En sağlıklısı odur.

    Sevilen kızı sigaradan kurtarmak gibi bir şey olur bu gibi yerlerden kurtarmak.
    3 ...
  35. 1588.
  36. Biliyorum zararlı son iki yıla kadar da hiç yemezdim. Sağolsun arkadaş yüzünden artık yemeden duramıyorum. Dört aydır yememiş olmanın acısını midemde hissettim başlığı görünce!!!
    9 ...
  37. 1589.
  38. 1590.
  39. fast foodun akabesidir, konyasıdır. uzak durun.
    4 ...
  40. 1591.
  41. insan doyurmaz. Doyurma gibi bir amacı yoktur. insanı şişirip boğazında birkaç saat iğrenç bir yağ tadı kalmasını hedefler. Böylece gidip bir tane daha yersiniz.
    7 ...
  42. 1592.
  43. 3-4 yıldır burger king mc donalds gibi yerlerden yemiyorum. mutluyum.

    neyüdüğü belirsiz şeyleri yemeye devam edin. ortamlarda kahrolsun amerika dersiniz kim bilecek.
    1 ...
  44. 1593.
  45. Burger kadar rezalet bi şey yok.
    Eskiden en ucuzu diye yerdik,şimdi bu kıçı kırık burgerler dışarıdaki kaliteli burgerle aynı fiyat, hatta daha pahalı.
    Ayrıca disaridakiler de niye bu kadar pahalı anlamıyorum. 20 küsür lira ama avuç ici gibi en ucuzlari.
    Yahu bu 20 lira ne ediyor,ekmeği mi küçük köftesi mi?
    3 ...
  46. 1594.
  47. gidin tavuk döner yeyin daha sağlıklı.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük