Kalite malite yok arkadaşım bol bol monosodyum glutamat var.
Bu tür markaların amacı minumum maliyetle maksimum lezzeti size vermektir.
3 ay önce hazırlanmış eti şokluyorlar yazın kesilmiş hayvanı kışın yediriyorlar.
Patatesler aynı şekilde şoklu önce çözülüyor sonra kızartılıyor.
içecekleri hep şurup.
Geçen içeceğimi kola istedim geldim bir yudum aldım içilmiyor Ne olduğu belli değil gidip iade edip şekerli su istemiyorum dedim yerine normal su aldım.
Sağlığınızı seviyorsanız gitmeyin yemeyin.
Çok seviyorsanız da nadiren yiyebilirsiniz ben öyle yapıyorum.
Ha yiyince de fish menü talep edin. En azından yediğinizi biliyorsunuz.
Büyükşehirlerde artık neredeyse her köşebaşında butik hamburger yapan yerler varken hala burger king, mcdonald's vs gibi yerlerden yemek yiyen insan hayata doymuştur, ölmenin meşakatli bir yolunu arıyordur.
daha güzel ve en azından daha sağlıklı burgerler yiyebileceğiniz yerler varken böyle yerlerden yemek pek akıl karı değil. ne bileyim ora's olsun, handmade olsun çok lezzetli burgerleri olan mekanlar var.
Patates kızartmasını ne yaptılarsa asla mc donalds ta yapılanın seviyesine getiremediler. (Patates kızartması seven benim gibi insanlar için çok hassas bi konu bu.*)
Yoksa fiyatları ve tadları konusunda aralarında büyük farklar yoktur.
Beni doyurmayan, kesmeyen dıkınma yeri. Hem o kadar para veriyoruz hem de doymuyoruz. Ne anladım bu işten? Bana göre yer değil onu anladım. Kuru götlü tayfa ve meşale gibi bardaklarla gezen tayfa ve tumblr tayfa gidebilir.
kafam kadar hamburgerleri olan müessesedir. whooper mıydı neydi o vardı zaten. yetmemiş üstüne 2 kat daha çıkmışlar. ısırmaya çalışırken ağzı yırtılanlar var diyorlar.
çok uzun zamandır amerikan fast food yemiyorum. Sağlıksız olması yanısıra Hem çok pahalı, hem karın doyurmuyor.
çok zorda kalırsam kebap, lahmacun onu da bildiğim yerlerden.