burger king

entry1740 galeri
    1593.
  1. Burger kadar rezalet bi şey yok.
    Eskiden en ucuzu diye yerdik,şimdi bu kıçı kırık burgerler dışarıdaki kaliteli burgerle aynı fiyat, hatta daha pahalı.
    Ayrıca disaridakiler de niye bu kadar pahalı anlamıyorum. 20 küsür lira ama avuç ici gibi en ucuzlari.
    Yahu bu 20 lira ne ediyor,ekmeği mi küçük köftesi mi?
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük