Hayatımda hiç yemedim. Diğerini de yemedim yemeyi de düşünmüyorum. Bir saat sırada bekleyip elde tepsi boş masa aramak bana aptalca geliyor. Hamburgerci de sıra bekleyene kadar dürümcüde çayımı içerim.
Ayrıca (bkz: at eti)
Çalışanlar için asker gibi bir yer. Müdürler personellere insan gibi davranmaz, hata kabul etmezler. En azından bizim orada öyleydi. Ayrıca gramajları fiyatlara göre oldukça az.
Burgera sadece selfy den indirim olduğu zamanlarda gidiyorum. veya çay/kahve içmek için uğruyorum. Buradan bir şey yemek bir dönerciden yemek gibi veya pizzacıdan yemek gibi değil. nasıl anlatsam. yani sanki anlık bir doygunluk hissi veriyor da yarım saat sonra bir etkisi kalmıyor gibi. Buradan bir şey yiyince sonraki ilk tuvalete gitmem de tuvaletten çıkamıyorum.
ben özellikle yeterince bilmediğim şehirlerde çay/kahve içmek için burayı tercih ediyorum. çünkü en azından fiyatlar belli. ucuz olsun diye sıradan görünen bir mekana girip sikilip çıkmaktan iyidir.
Başka alternatifi olmayan kişiler bana yazacaklarımdan dolayı kötü sözler sarf edecekler biliyorum.
Çok kötü ve en önemlisi de sağlıksız hamburgerler yapan hamburger zinciri. içecekleri bile sudan ibaret. Patatesleri bildiğin donmuş patates.
insanların böyle markalara neden bayıldığını hiçbir zaman anlayamadım.
bunun biraz şunlada alakası var. sonuçta burger king dediğin yer kıraathane ortamı değil. gençlerin sosyalleşme ve birbirini kesme alanlarından biri. maalesef bu böyle bir gerçek. burgere gidip ben doydum diyebiliyorsan tebrikler.
Ama 2'dir kolası asitsiz çıkıyor. Gidip değiştirmelerini istiyorum, yine asitsiz kola veriyor. Kardeşim bu da asitsiz diyorum, makine böyle veriyor diyorlar. iyi de şimdiye kadar böyle değildi diyorum? O an bir sessizlik, anlamsız bakışmalar...
Lezzet olarak mcDonalds daha iyi olmasına rağmen popüler kültürün bizi yönledirdiği hamburgerci. Tavuk burgerler için tavukları ne hallerde bize yedirdikleri gösterilmesine rağmen hatta bir dönem at eti karıştırıp adının beygir king e çıkmasına rağmen yemeye devam ettik. Fakat artık korkuyorum. Çok tehlikeli, çok pis, çok sağlıksız. Pis derken baya yani olabilecek en üst seviyede pis, bunu bilin.
şube bakımından türkiye'de fast food lideri olan restoranlar zinciri. istanbul'da çatalca, şile ve adalar hariç her ilçede en az bir şubesi bulunmaktadır.
az once sipariş verdim. tel caldı
a: merhabalar x bey ben burger kingden arıyorum siparişiniz yola cıkacak sizden bir ricam olabilir mi?
b: evet buyrun?
a:rica etsem sizden puan verebilir misiniz bende buna karşılık size bi ikramda bulunayım tatlı olabilir dondurma olabilir soğan halkası olabilir
b:soğan halkası alayım
a:tamamdır teşekkürler.
alan mutlu veren mutlu
Her seferinde bi daha gelmem ya midem ağzıma geldi dediğim, ama yine de her seferinde kendimi burger gömerken bulduğum yer. (bkz: kilo alma sebebim)
edit: ranch ve acılı sosuna aşığım.