burger king gibi bir yerde kalori kıyaslaması yapmanın mantıksızlığını anlamış değilim.
1 hamburger 1 orta boy patates kızartması ile vücuda giren 30 gram yağ ile fındık- fıstık- badem gibi kuruyemişlerden alınan 30 gram yağı aynı kefeye koymak bu. ekmek ve patatesten gelen karbonhidratı fasulye-nohut - mercimek den gelen karbonhidratla bir tutmaktır bu yapma güzel kardeşim. kaloriden ziyade hamburger- patates - birde kola içiyorsun kan şekerin zıplıyor 100 kalori de alsan yağ depolanıyor günde 1 kilo kuruyemiş yediğim günler oldu 500 gram yağ eder zerre kilo almadım zerre yağlanmadım ama ne zaman basit karbonhidratlara yöneldim kilo aldım yağlandım. gi si yüksek her yiyecekten uzak durun.
yav aslında buranın esprisi, insanları cezbetmesinin sebebi 1-pratik olması 2-menü şeklinde sunulması. pahalı da olsa bir menü var yani alacaksan ya bunu alacaksın ya da bir alt menüyü alacaksın diyor adam sana. fiyatını bilmeden bir mekana oturmak istemiyor insanlar. rastgele oturuyorsun getiriyor önüne kol gibi hesap. üstelik 1 dürüm 1 ayran almışsın hepsi bu.
Orta ayar bir beslenme programınız ve düzenli bir spor hayatınız varsa, arada yapacağınız ufak kaçamaklara ev sahipliği yapan fast-food zinciri. Menülerinin, bir insanı doyurma ihtimali olmadığını eklemekte fayda var.
yapılan yorumların aksine, doyurucu menüleri vardır (bkz: steakhouse). lakin fiyat-performans oranına göre tatmin edici midir? bence hayır. onun dışında dışarıda en ucuz kahve içebileceğiniz mekandır.
steakhouse burger denilen canavarının evrim geçirdiği gözlemlenen fast food markasıdır. geçen gene yanından geçerken adamın bir tanesi çıkarttı kutudan yuvarlak hamburger ekmeğinin arasında kare kesilmiş ve ekmeğin 2 katı ebatında ( sağından solundan her yerinden taşmıştı ) bir et parçası vardı. vaktim olsa durup izleyecektim adam nasıl yiyecek onu diye..
yemeksepetinde puanları oldukça düşük olan* fast food zinciri.
(şahsen bu konuda hak veriyorum, sipariş verdikten 55 dakika sonra geliyor ve hamburgerler bir nevi buzdolabından çıkarılmış gibi.)
herkes 2 li menüden alsa batacağını düşündüğüm şirket. 2 patates 2 cola 2 hamburger nasıl 16.50 olur anlamıyorum. orda en akıllıca seçim bu olsa gerek.
Müşterilerine "ulan o kolayı nasıl içiyorsunuz, patates cipsine o kadar parayı hangi kafayla veriyorsunuz?" diye sormak istediğim marka. Kola mı içiyorsunuz, yoksa ayranla karıştırılmış seftali suyu mu belli değil.