Görükle bursa şubesi için yazıyorum. Kuryeleri kağnıyla gelse daha hızlı gelir. Tam bir rezalet zinciri. Geç ve soğuk gelen yemekler. Maalesef ateş beni çağırmıyo.
koskoca burger king'de bir tane mi kurye var aq. 2 saat oldu siparişi vereli, açlıktan öldü çoluk çocuk can çekişiyor. hala bekliyoruz. aradık söyledik gelmedi diye, 4 kere falan, hepsinde 10 dakika sonra gelecek dediler.
avukat yazarlara sesleniyorum. tüketici haklarında bu konu için bir yasa var mıdır?
Hayatimda iki kez gidip ikisinde de tiksinerek oradan cikmama neden olmuş lanet fast food zinciri. Midemin hassas oldugundan mi kaynaklanir bilmiyorum ama hamburgerin icindeki koftenin bayatligi, birkac kez kullaninan yagda kizartilan patatesleri benim burdan igrenmeme neden oldu. Milkshakeleri guzel sadece. Birdaha asla gitmeyecegim.
Adam gibi doymak için 25 tl gibi bir parayı gözden çıkaracağınız mekan. Ulan 25 tl'ye iki kişi yemek yersiniz be el insaf! Avuç içi kadar hamburgerler , yanında patatesi ve kolası. Bir de yedikten maks 3-4 saat sonra tekrar gelen açlık hissi. Hani koyun beni oraya çok acıkmış bir halde ben yine doymam ulan. Nasıl yiyorsunuz? Kalkın gidin alın etinizi , kıymanızı o paraya. Getirin evinizde mis gibi yapın köftenizi ve yiyin nedir bu salaklık?
edit: Dışarıda yiyecekseniz de gidin esnaf abilerimize kazandırın paranızı. Ne bileyim döner yiyin , kebap yiyin , pide yiyin , köfte yiyin. Seçenek mi bitti yahu?
Verdiğiniz paraya kesinlikle değmeyen mekan. Ben burger kingden nefret ediyorum çünkü lokanta kültürünü öldüren en büyük etkenlerden biri. Her adım başı bu mekanı görmekten de tiksiniyorum. Tavsiye olarak zaten çok da ucuz bi yer değil bunun yerine iskender yenebilir.
mısırlı çıtırını kesinlikle denememeniz gereken fast food firması. bildiğin bağımlılık yapıyor amk. günde iki kere gidiyorum sırf o var diye. kapitalizmin köpeği oldum amk.