burger king

entry1740 galeri77
    1220.
  1. orospuçocuklarının ortaya çıkmasını saglayan ff firması.
    çocuk dileniyormuş, milleti rahatsız ediyormuş, önünden patateslerini alıyormuş, siktiret bunları çocuk suriyeliymiş bu nedenle haketmiş.

    senin ben ananı bacını bütün değer verdiklerini sikeyim ya. çocuk lan o çocuk. ulan ne tehlikeli adamlarsınız siz ya. bitmedi lan bizden olmayan ölsün zihniyetine sahip bu orospuçocukları.

    git yavru kediye ev aranıyor duyurusunda kas kendini ananı ızdırabını sikeyim elim ayağım titredi.
    9 ...
  2. 1221.
  3. Hicbir menüsünün karnımı doyurmadığı marka. (65 kiloyum) el kadar bir şeyle insanlar nasıl doyuyor merak ediyorum. iki tane menü alsam 25-30 tl tutuyor ama bu kadar parayla cok daha güzel şeyler yiyebilirim. Küçücük bir köfte başka da bir numarası yok. Dondurulmus ve fritözde pişmiş patatas iğrenç bir şey asla tavada pişmiş taze patatesin yerini tutamaz bana göre. içeceklerinin de yarısı su zaten.
    3 ...
  4. 1222.
  5. bariz genç mekanı baya takılıyorlar.
    0 ...
  6. 1223.
  7. 1224.
  8. en iyi fastfood zinciri. ayda yilda 1 yesemde big king menusune tapilir.
    1 ...
  9. 1225.
  10. 1226.
  11. kazancının yaklaşık %30 unu yahudilere yollayan adi, riyakar bir firmadır. Aklımıza gelen şu: "niye bu adamlar onlara para gönderiyor?" cevap aslında çok basit; dünya firmaları aralarında rol almak..
    0 ...
  12. 1227.
  13. OKulun yurdundayken çok tüketirdim ama o kadar iğrenç pis bir çalışma şartı, çalışanları ve servisi vardı ki.. en sonunda dayanamayıp arayıp isyan ettim. bağırdım çağırdım(Emin olun haklıydım) ve o günden beri protesto ediyorum.
    Herkese firençayzing verip büyük firma olunmuyor. Kaliteli hizmet vermeniz lazım. Suriyeli çocuk olayınıda yeni öğrendim.
    Kalitesiz hizmet veren firmanın kalitesiz çalışanı diyorum.
    1 ...
  14. 1228.
  15. Yaklaşık 1 yıldır ürünleri dokanıyor diye yemiyordum. Taa ki geçen haftaya kadar. Etli menü aldım sorun ortadan kalktı.
    1 ...
  16. 1229.
  17. insanı sıkça ikilemde bırakır. sosları süper olsa da sağlık daha önemlidir muhakkak.
    0 ...
  18. 1230.
  19. 1231.
  20. Asla sipariş etmeyeceğim yemek firmaları arasında bir tanesidir.
    0 ...
  21. 1232.
  22. aç çocuğun dövülerek kovulduğu zincir. artık kopma vakti.
    1 ...
  23. 1233.
  24. netten verdiğim siparişi an itibariyle 1,5 saati geçen, siparişimin ne durumda olduğunu öğrenmek için aradağımda 10 dakika bana web sitesinden sipariş reklamı yapan, telefonu açan kişinin şubenin 1 saat üstü teslimat ile çalıştığını söylediği ve bunu çooook övdükleri web sitesinden takip edemediğimiz dükkanlar zinciri. mc'in gözünü seveyim 20 dakkada getirdiklerinde kızardım..
    0 ...
  25. 1234.
  26. Bağımlılık yapıcı katkı maddelerini* çok fazla kullandıklarını sanıyorum. Onlarca farklı şubesine gitmişimdir, hiçbir konuda şikayetimin olmadığı tek bir yer oldu sadece. Beğensem de beğenmesen de o kadar sık gidiyorum ki, kendime bile garip geliyor. Herhangi bir şeye bağımlılığım yok, öyle bir yapım yok. Gel gör ki ne kadar şikayet etsem de tekrar tekrar gidiyorum buraya.
    0 ...
  27. 1235.
  28. fotoğraflardaki gibi ürünün gelmediği çabuk ye git firmasıdır.
    0 ...
  29. 1236.
  30. türkiye'de uzun zamandır "hizmet" veren fast food zincirlerinden birisidir.

    bu firma zannediyorsam bilerek ve isteyerek zeka seviyeleri düşük çalışanları işe alıyor. şubelerde çalışan iyi niyetlli arkadaşları tenzih ediyorum ancak baktığımızda paket servis ve şube içi hizmetlerde müthiş skandallar yaşanıyor. kaç defa parasını kestikleri sosları getirmediler, kaç defa not olarak kola soğuk gelsin dememe rağmen o kolaları imamın abdest suyu gibi getirdiler. (bunu yapan istanbul caddebostan şubesidir, açıkca söylemekten çekinmiyorum)

    zaten şubeye gidip "bir tane bilmemne menü istiyorum" dediğinizde sizin suratınıza bön bön bakıp anlamakta güçlük çeken çalışanlarla muhattap olur içinizden "sabır sabır sabır" dersiniz...

    son olarak,

    servis süreleri bir fast-food ve junk food satan firmaya göre (örneğin ortalama sonsuz dakika) kabul edilemez seviyelerdeyken hala daha sipariş veriyor olmak "gelin biraz da beni şuramdan öpün" demek gibi bir şeydir.

    burger king pişmanlıktır.
    0 ...
  31. 1237.
  32. bulunduğumuz yere açılalı 6 sene kadar oldu ama bir kere bile uğrayıp bişey yemedim 2 liraya mis gibi döner varken avuç içi kadar hamburgere dünyanın parasını vermek hiç mantıklı gelmiyor.
    1 ...
  33. 1238.
  34. steakhaus gibi bir menüye sahip olan tek firma. ama şuda net şekilde söylenebilir. mc'e göre inanılmaz kaliteli menüler çıkarıyorlar. Altın patates dönemine kadar berbar diyebilceğimiz patetesleri vardı. artık onlıda düzelttiler. bide ssları free vermeliler.
    0 ...
  35. 1239.
  36. Bana göre pahalı fiyatlara hiç bir yararlı madde almadığımız ve yabancılara para kaptırdığımız yer.
    Bunun yerine ben kebap veya döner gibi şeyler yemeyi tercih ederim. Ayrıca verilen etle ekmekle doymayı tercih ediyorum burger king gibi yerlerde dayatılan kolayla değil.
    0 ...
  37. 1240.
  38. Eve servis ücreti var mi diyorum. Yok diyorlar
    Eyy ag leş kargalari o zaman on liraya aldigim ürün eve gelince nasil onbes lira oluyor.
    Aradim laa siz mal misiniz dedim. Yok cok akilli sanıyoruz kendimizi dediler.
    1 ...
  39. 1241.
  40. extra diye bir şey çıkartmışlar dünyanın en uyduruk hamburgeri. 175 gram diye promosyonunu yaptıkları et 100 gram gelirse iyi.

    gitmeyin ama gidiyorsanız da delikanlı gibi double whopper yiyin gene.
    4 ...
  41. 1242.
  42. Geçen gün Fâtih'te bir subede bir Türk tuvaletinde esrar içiyordu. Adam keşmiş , sürekli müşteriymis ses çıkarmadilar. Eşim görmüş.
    4 ...
  43. 1243.
  44. okunuşu börgır king değil. burger kingdir.
    1 ...
  45. 1244.
  46. Kapitalizmin israilli ermeni döllerinin amerikan oyunudur.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük