hayatımda ilk ve son kez domuz eti yediğim yerdir.
tren garı ve havaalanındaki 30 dklik uyuklamalar hariç 24 saattir uyumamıştım ve çantamdaki ufak atıştırmalıklar haricinde hiçbir şey yememiştim. yolculuğun sonunda varşovaya varınca ilk işim bir alışveriş merkezine girmek oldu. epey acıkmıştım. restoranların bulunduğu kata çıktım. burger king'deki angus xt resmini görmem bana yetmişti. epey büyük bir hamburgerdi ve isminin angus olması da domuzla ilgili aklıma hiçbir şüphe getirmemişti. neyse yemeği aldım, büyük bir iştahla mideye indirdim ama içinde bugüne kadar tatmadığım bir lezzet daha vardı. kutunun altına baktığımda "bacon" yazan bir ibare gördüm. anlayacağınız angusun arasına domuz pastırmasını da yapıştırmıştı bu ecnebiler.
Steakhouse menüsü çok bozdu, ürünlerine eskisi kadar özen göstermiyorlar. Carl's Jr. Olan bir yerde asla tercih etmeyeceğim fast Food markası gerçek hamburger ücretsiz sınırsız içecek ve sos için; (bkz: Carl's jr)
karnı doyurmadan şişiren fast food tükanı. 6 lı tenders küçük boy cips küçük boy kola ile sanki 15 lahmacun 2,5 litre kola içmis gibi kendimi obez hissediyorum.
kendini çok uyanık zanneden fast food şirketi.
patatesleri çok sönük diye king patates falan yapmış bunlar ama o yaptıkları patateslerinde normal patateslerinden farkı yok.
çift menü adı altında yapılan o menü tamamiyle bir para tuzağıdır. 2 kişi o menüye giriyorsunuz kuş kadar bi hamburger ve üstüne üstünlük 12.75 tl size giriyor. tamamiyle ketenpereci bir firma.
Ordaki o oruspu çocuğu Suriyeli piçlerin insanları nasıl rahatsız ettiğini bilmeyen yemeklerini rezil ettiğini bilmeyen pelsonelin bu piçlerden yaka sirktiğini bilmeyen oruspu çocuklarının kınadığı olay bir kerede benim patateslerden almaya çalışan piçlerden birini tokatladığım vardır .
şirinevlerdeki şubesinde zaman zaman yemek yediğim vardı. bahsi geçen çokcuklarla sık sık karşılaşırım. bu ülkenin yarısına yakını dileniyor ve çocuklada bunu yapıyor ve evet bunu yaparken rahatsız ediyorlar. sokaktaki insanların koluna bacaklarına yapışarak dilendikleri ve yemek istedikleri yada orda yemek yiyen birisinin camına yapışarak beni de içeri al demelerine çok şahit oldum ama bundan daha çok "hangi birine yardım edeceksin ki" lafını duydum.
artık bu ülke de hayırsever başına düşen dilenci istatistiği çıkartılmalı, bak bu konuda çok ciddiyim. heryer ya heryer, gittiğini her yerde her üst geçitte, durakta, avm önlerinde, trafiğin sıkıştığı kilit noktalarda her yerde dilenci var ve insanlar artık bu durumu fazlası ile normalleştirdi ve birşey normalleşirse kimsenin umurunda olmaz. artık dilenciler umursanmıyor bu ülkede.
ha bu durum o çocuğa vurulmasını haklı kılmaz ki bi cimcikler canı elinde kalır o kadarlar cidden ama haber de abartılmış, o çocuklar çocuk oldukları için ordan ya para yada geçenlerden menü felan kazanıyorlar yerden patates alacak kadar aç değiller ben şahidim.
not : ne olursa olsun bir çocuğa şiddet uygulayan birinin çalıştığı bi yere para kazandırmam.
not2 : cidden artık kime yardım edeceğimizi şaşırdık.
martı eti doner yerim yine de yanından gecmeyecegim fast food sıçmığı. en son bir menusunu yedigimde kusacaktım nerdeyse. burda ne bok var anlamıyorum.