burger king

entry1740 galeri
    1197.
  1. hayatımda ilk ve son kez domuz eti yediğim yerdir.

    tren garı ve havaalanındaki 30 dklik uyuklamalar hariç 24 saattir uyumamıştım ve çantamdaki ufak atıştırmalıklar haricinde hiçbir şey yememiştim. yolculuğun sonunda varşovaya varınca ilk işim bir alışveriş merkezine girmek oldu. epey acıkmıştım. restoranların bulunduğu kata çıktım. burger king'deki angus xt resmini görmem bana yetmişti. epey büyük bir hamburgerdi ve isminin angus olması da domuzla ilgili aklıma hiçbir şüphe getirmemişti. neyse yemeği aldım, büyük bir iştahla mideye indirdim ama içinde bugüne kadar tatmadığım bir lezzet daha vardı. kutunun altına baktığımda "bacon" yazan bir ibare gördüm. anlayacağınız angusun arasına domuz pastırmasını da yapıştırmıştı bu ecnebiler.

    o gündür burger king'e uğramam.
    0 ...