yenibosna'daki koçtaş'ı içeren avmdeki şubesiyle ilgi çeken fastfood zinciri. bu şubede hizmet sunulabileceklerin en kötülerinden; kasiyerler uyuşuk, menüleri hazırlayanlar yavaş, çalışanlar genel olarak anlama güçlüğü çeken tipler... öyle ki, burada yarım saat basit bir menüyü beklediğimi bilirim. gel gör ki bu beklemenin sonunda öyle bir hazırlıyorlar ki menüleri, sanırım burger kingler içerisinde en güzel hamburgerleri bu şubede yemişimdir. ayrıca son zamanlarda mc donalds'la olan ucuzluk rekabetinde sunduğu yeni ikili menülerle karşılaşmayı şimdilik önde götürmektedir. hesaplılığıyla fastfood'u hayatına büyük oranda monte etmiş bünyelerin dostudur.
steakhouse burger in fiyatını 17 liraya çıkaran yer.
oha afedersin! daha geçen 15 e fırlamadı mı bu? nooluyoruz?
burger king in ceosu: nasıl gidiyor lan satışlar? 15 e çıkardık hala alıyorlarmı steakhouse u?
çalışan: evet efendim, hala alıyorlar durduramadık bir türlü.
ceo: o zaman 17 yapın! o ürün satılmayacak, hala alırlarsa 50 ye kadar yolu var.
çalışan:emredersiniz efendim...
Bazı şubelerinde etleri iğrenç kokan firma. Bence şube çalışanları orijinal etleri eve götürüp bize kasap mahmut'un yağlı ve sinirli etlerini kakalıyor. Bunun başka açıklaması olamaz.
websayfasında kocaman reklamı dönen 'işte bu gol yenir' menüsüne tıklıyorsunuz, son gün 31 temmuz yazıyor dipnotunda. bi zahmet kaldırın o zaman kampanyayı, gösterip de vermemek nedir, kimden öğreniyorsunuz bu ayakları bilmem.
Dershane çıkısında arkadaslarla hegün gidip sonra niye zayıflayamıyoruz dediğimiz yer. Ayrıca elemanları genellikle söylediklerini yanlıs anlıyor. Çok çalışmaktan sanırım.
bir keresinde calismaya niyetlendigim, haftanın 7 günü neredeyse 7-8 saat calismanin jarsiliginda 600 tl ödeyen vahşi kapitalist şirket. orda calisan garibanlar da matah bir iste calisiyormus gibi duruyorlar lakin kolelik...insanlar nesine rağbet ediyor hic anlamıyorum. o yağdan ve berbat kizartilmis yapay etlerden hic mi midesi bulanmiyor. bir de yiyip doymuş gibi yapıyorlar; halbuki siskinlikten başka bi şey değil
O paraya adam gibi lahmacun ye karnin doysun, kendi kültürüne gore beslen di mi. nedir bu ozentilik...
yakın zamanda kanada'lı zincir olan tim hortons'u bünyesine katıp şirket değerini 18 milyar dolara ve toplam hacmini 100 ülkede 18.000 restorana çıkarmayı hedefleyen dev amerikan fast food zinciri.
bu senenin sonunda genel merkezini amerika'dan kanada'ya taşıyarak yılda %15 daha az vergi ödemeyi planlayan şirket. başkan obama'nın son zamanlarda genel merkezlerini amerika dışına taşıyan şirketlere verdiği tepkiye de maruz kalmışlardır.
Yeni reklamından anlaşıldığı üzere Patatesi değiştirmiş ancak kullanılan yağı yada o yağın değişim süresini kontrole alamayacaklarsa patatesinden yine bir cacık olmayacak fast-food zinciridir.