işletmeleri kadar müşterileri de gariptir. şöyle bir anım var:
ümraniye santral'deki şubelerine gittim geçenlerde. sıra bekliyorum, bir hayli de sıra var. gelmek bilmiyor sıra. teyzenin teki çalışana sürekli acaba şunu mu alsam, bunu mu alsam diye uğraştırıyor. insanlar sıkılmış artık kadının zevkini beklemekten. ben de kadının hemen arkasındayım, arkamda da 4-5 kişi var. yanımdaki elemana onun da haberi olmadan teyze nin duyabileceği bir şekilde
teyze döndü hemen bana, tavuk ürünlerinde de var mıdır domuz eti? dedi...
-abla, buna koyan ona da koyar valla dedim. teyze siparişi iptal edip arkasını dönüp gitti. çalışan çaktırmamaya çalışıyor ama bıyık altından gülüyor, biz gülmekten yerlere yatıyoruz.
Dünyanın en yavaş servisine sahip kuruluş. içerisi mide bulandırıcı. Madem açık tutuyorsunuz mutfağınızı bari temiz tutun, tutmayacaksanız kapatında midemiz bulanmasın.
Ankara keçiören ftz alışveriş merkezindeki mekanına gitmemek gerekir. sipariş alan calışanın suratını görmektense gider daha uzak bir şubesine giderim. afra tafra, azarlar bakışlar, çok rahatsız edici işin açıkcası.
Tavuk menüleri yenilmemesi gerekir. Daha geçen yaz tavuk menüden zehirlendim. Kanıtlayamıyorsunuz da zehirlendiğinizle kalıyorsunuz. yiyiyorsanız gidip et menüleri yiyiniz efendim. barbekü sosu da şiddetle önerilir.