halkımızın hayvanlara eziyet çektirilen bir video gördüğünde ''ahanda burger'ın tavıkları böle yapılıyi'' derken bahsi geçen Amerika Birleşik Devletleri Miamide kurulan ve dünyanın en büyük fast food zımbırtıcılarından biridir.
izmirde kardeş firması olan x bi fast food firmasında çalıştığım sıralarda sevkiyat geldiği bi gün donuk halde gelen köftelerin hepsi yere döküldü. bildiğin betona. tekrar ordan alıp torbalara koyup depoya götürdüler. o günden beri yemem. yediğiniz whooperdır steakhousedur junior hede hödödür onun köfteleriydi.millette cayır cayır yedi valla bilmiyolar tabi mutfakta neler dönüyo.
sırf soğumak için 2 kişilik bir menü söyleyip tıka basa yedim adı aklıma geldikçe iğreniyorum artık. ulan o neydüğü belirsiz şeyleri soğan diye satıyorlar ya ne komik bişey lan.
birilerinin birilerine ayar vermeye çalışmasına sebep olmuş fastfood zinciri. neymiş efendim self servismiş yarım saat daha bekle belki gelirmiş. anan seni doğururken beynin içerde mi kaldı senin ya? evlere servis yapıyor burger king ve yazar bundan bahsediyo olamaz mı? kimsenin avukatı değilim ama sazan gibi atlamışsın ya, gerçekten komik yani. başka bir şey değil.
deli gibi açken hayaliyle yanıp tutuştuğun mekan.
karnını doyurduktan sonra "olm midem bulandı!", "bu koku ne yahu?!", "şiştim!" gibi ifadelerle mekanı terk edersiniz.