giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
burger king
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1741
↓
galeri
1010.
artık kendinden nefret ettiren hamburgerci. Sadece bir ketçap ve bir mayonez vermesi, buz gibi leş patetesler burayı tercih etmemek için yeterli sebeplerdir. ha illa gidecem derseniz beşiktaş'taki şubesine gitmeyin de nerdekine giderseniz gidin.
vesikalik ceken dayi
02.07.2013 17:23
0
...
şikayet et
#20314266
kaydet