yemek sepetinden verilen siparişi yarım saat sonra "kötü hava muhalefeti" bahanesiyle iptal eden yemek şeyisi.
hayır tamam havalar bu aralar kötü de arkadaş camdan bakınca biz de görüyoruz ne var ne yok. ne yağmur yağıyor ne kar. yerlerde de kar yok. o zaman sıkıntınız ne arkadaş?
internet üzerinden verdiğim siparişe siparişiniz alındı, hazırlanıyor gibi mesajlar yazdıktan tam 32 dakika sonra gelen bir telefonda "adresiniz alan dışındadır siparişiniz kabul edilmemiştir" diyerek hızını, kalitesini ortaya koymuş firma. bende onlara güzelce koydum, kalitemi tabii ki.
böyle adamlara senelerce para kazandırdığım için kendime çok kızdım bu arada.