burger king

entry1741 galeri77
    870.
  1. hamburger siparişini alırken, etmi? tavukmu? şeklinde aptal soruyu soran çalışanlara sahip burgerci. ulan tavuğunki ne acaba demekten kendimi alamıyorum bi türlü...
    1 ...
  2. 871.
  3. evlere siparişte, yemekleri buz gibi getiren marka.
    0 ...
  4. 872.
  5. steakhouse + king chicken + buyuk boy patates + orta boy kola + 6li chicken nugget + barbeku sos + aci sos = efsane menu..

    burger kingten doymanin tam anlamidir..
    0 ...
  6. 873.
  7. 874.
  8. sos fabrikaları tekirdağda olan firma. fabrika sel felaketi nedeniyle iş yapamadığından an itibariyle çoğu şubesinde ranch sos ve sarımsaklı mayonez bulunmamakta.
    1 ...
  9. 875.
  10. tuvaletleri hep tek kabinlik olan mekandır.
    0 ...
  11. 876.
  12. bugün sipariş verdim yemek sepetinden. sosları özenle seçtim. hatta 2 adet sos seçiliyor ya bedava, ulan gittim parası neyse 2 adet daha seçtim fazla vermiyorlar diye.

    not olarak da "istediğim sosları dikkat edin ve onlar yerine başka sos yollamayın lütfen. yoksa almam geri veririm bakıcam bak." dedim. eleman geldi 25 dakika sonra. bizim apartman kapısını boyuyolardı bugün otomata basınca kapı açılmadı. herif kapıyı kırmasın diye 5. kattan aşağı indim koşarak, pijamalarla. tam ben herifin elinden paketi alıp bakacakken mahalledeki platonik aşkım şaziye geçti kapının önünden. üniversite, otobüste ve staj yerinde de ayrı ayrı platonik aşklarım var onlardan bahsetmiyim şimdi.

    neyse burger king'ten yiyoruz sonuçta, havamı attım orda. hem de whopper. soğan halkası bile söylemiştim. çıkardım onları, "bende para boll" mesajı verdim. ama üstümde pijama, altta terlik, o hoş olmadı yani. o sıra bi utandım, pakete bakmayı unutmuşum. ne demiştim not olarak; "istediğim sosları dikkat edin ve onlar yerine başka sos yollamayın lütfen. yoksa almam geri veririm bakıcam bak." 2 adet sarımsaklı mayonez, 1 adet acı sos, 1 ketçap, 1 ranch sos söylemiştim.

    eve geldim büyük bi iştahla paketi açtım. içinden 2 tane normal mayonez, 1 adet acı sos, 1 ketçap çıktı. ranch sosun parasını vermeme rağmen. düşün artık. mayonezlerden bahsetmiyorum bile. sarımsaklı olmayan mayonezin ben ta. ranch sosun parası içimizde kaldı yani. öyle deme, 50 kuruş kolay kazanılmıyor bu devirde. şaziye duymasın. çok zenginiz biz.

    bakıcam dedim bakmadım ama pakete. hata bende lan.. nerden biliyorlarsa bakmayacağımı. o kadar da tehdit ettim. bu burger king israillilerin mi lan. aron feller mi yolladı şaziyeyi. dikkatimi dağıttı topikler.
    5 ...
  13. 877.
  14. saat 12 ila 13 arasında konak pierdekine takım elbisesini çeken geliyor. bankacı koca meraklısı olanlara duyrulur.
    2 ...
  15. 878.
  16. siparişinizi alan elemana özellikle 'hamburgerin içinde ketçap olmasın' demenize rağmen hamburgerin içine her zamankinden daha çok ketçap koyması olayı meşhurdur.
    ayrıca evinize siparişi getiren elemanların cin göz olduğunu söylememe gerek var mı bilmiyorum? nedense hiç bir zaman bozuk paraları olmuyor. soslarını 50 kuruş verip alırken siparişi eve getiren adama haybeden en az 3 tl veriyorum, nedeni de bozuk parası olmuyor.
    e bir kerede benim 50 kuruşum olmasın siz bana sos verin, demezler mi adama.
    derler.
    0 ...
  17. 879.
  18. çalışanların giydikleri tişörtlerin arkasında bk yazan fast food yemek tükkanı.

    (bkz: serbest çağrışım)
    1 ...
  19. 880.
  20. çilekli milkshake'ni çok sevdiğim bir marka..

    ülke temsilciliğini yapan firma tab gıda isimli bir şirketmiş.. girip internet sitesine baktım.. türkçe olimpiyatlarını desteklediklerine dair bir reklamları var..

    link: http://www.tabgida.com.tr/

    sosyal medyada mc donalds firması her türlü kötülenirken, burger king karalama yapılmamasının nedeni acaba bu olabilir mi? diye bir komplo teorisi belirdi kafamda hemen.. tabi bu benim kendi subjektif görüşümdür.. bu entry girdiğim sıralarda kurtlar vadisine bakmıştım şöyle 5 dakikalığına falan.. ordan gaza gelmiş olabilirim.
    1 ...
  21. 881.
  22. Hazır kampanyada varken 2 king chicken menü birleştirip 2 king chicken+Büyük boy patates ve kola ile mutlu olabileceğiniz fast food zinciri.
    0 ...
  23. 882.
  24. (bkz: çocuk yuvası)

    Gidenlerin sırf param var ağa imajı vermek için gittikleri yer.

    Ne yazık ki dostlarımin zoruyla çoğu kez gittim ve daha da gidecege benziyorum.

    Ek: milkshake' leri güzel ama.

    genç ergenler rahatsız.

    (bkz: genç ergen)
    1 ...
  25. 883.
  26. facebook'taki ergenlerin "xx ile birlikte, burger king'de" diye etiketlemek için uğradığı mekan.

    not: dönerci ibo forever.
    1 ...
  27. 884.
  28. ankara'da gölbaşı'na da şubesi açılmış. ama pek tavsiye etmem.
    0 ...
  29. 885.
  30. bir alman arkadaşın yorumu:

    --spoiler--
    böyle güzel mutfağa sahip bir ülkede insanlar neden buraları dolduruyor?
    --spoiler--
    4 ...
  31. 886.
  32. Burger'dan ranchi alın, geri neyi kalır ki?
    1 ...
  33. 887.
  34. eti plastik tadında olan ama bir şekilde kendini bağımlısı yapan büyük büyük esnaf.
    0 ...
  35. 888.
  36. king chicken gibi full yağa batirilip cikarilan burgerleri olan sirket.

    mumkun mertebe uzak durmali. got gobek buyuyor sonra.
    1 ...
  37. 889.
  38. her geçen gün daha fazla tiksindiğim fastfood hedesidir.
    0 ...
  39. 890.
  40. 891.
  41. 892.
  42. ne zaman diyet yapmaya karar versem artık tesadüfün bu kadarı yani arkadaşlar burger e gidelim diyor ben de kıramıyorum onları ve acı son benim diyet başka bir pazartesiye kalıyor.
    0 ...
  43. 893.
  44. günden güne ciddi anlamda kalitesi düşen fastfood firmasıdır. son günlerdeki sos krizini katmıyorum bile.
    0 ...
  45. 894.
  46. son bir aydır belirli iller civarında sos dağıtımını durdurmuş, ve sosları olmadan da hiçbir şeye benzemeyen kurumsal burgercidir. sos üreten firmanın sel aldığını söyleseler de ne kadar doğrudur ve sosların üretimi ne zaman başlayacaktır merak konusu...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük