Yıllardır mc donalds ile yıllarca karşılaştırılmış fast food markasıdır. Mc donalds nedendir bilinmez daha çocuksudur. Oysa Burger king adı gibi king tir (bkz: ateş seni çağırıyooo)
franchising muhabbeti yüzünden şubeler arasında kalite farkı değil kalite uçurumu olduğu, zehirli/bozuk et muhabbeti yüzünden yıllardır kendimi ve sevdiklerimi uzak tuttuğum, kolayı isterken buz koyma muhabbetinden ise bunaldığım fast food zinciri.
edit: daha yazar yazmaz eksiye basan kardeşim, babanı da sevmezdim zaten...
küçükken mc donald's ın olduğu kadar yeri olmayan ama şuanda her 2 adımda bir karşınıza çıkan ve nedense daha büyüklerin gidebildiği yer sandığım ondan dolayı 12-13 yaşıma kadar hiç gitmediğim yer. o zamandan sonra da mc donald's a ço nadir uğramışımdır.
Burger King'de çalışanlar arasındaki rütbe farklılıklarını NASIL ANLARIZ?
işte böyle:
kırmızı tisortluler parya imiş: en alttakiler onlar, pas pas - getir götür isleri onların. siyah tisortluler expert imiş, burger king rutbelemesinde ikinci kademe. en üstte ise beyaz gomlekliler varmış...
yüce rabbimin gençlere - hadi bu da benden - dercesine hediye ettiği mekan. steak house menüsüyle nirvanaya ulaşmak kuvvetle muhtemeldir. geçen gün gördüm zafere de bi şube açılmış. mutluyum.