burger king

entry1740 galeri77
    570.
  1. avcılar şubesine ne zaman gitsem rezillik yaşatan fastfood markası. birileri mi kola döker de ayaklarım kola olur? hep mi siparişim eksik ve savruk gelir? hep mi patatesler kayış gibidir? laan!?
    1 ...
  2. 571.
  3. 572.
  4. dükkandaki her şeyin kalorilerine http://www.burgerking.com.tr/kalori.html adresinden ulaşabilirsiniz.
    0 ...
  5. 573.
  6. sipariş verirken patates seçiminizi büyüttüğünde ısrarla litrelik pepsi gönderen ahmak firma. insanı en uyuz eden taraf da profesyoneliz ayaklarına yatmaları usta. arıyorum; ''patatesim büyüsün ama kolayı kutu olarak içmek istiyorum'' diyorum, ''beyefendi patatesiniz büyüdüğünde kolanız da otomatik olarak büyüyor'' diyor gerizekalı. çiçek mi lan bu büyüsün!

    ulan parasıyla değil mi, manyak mısınız kardeşim, sen benden büyük kola vermiş parası al, lan istersen 50 kuruş fazladan al ben içeceğimi kutu olarak içmek istiyorum, müşteriyim ben heey!

    yok aga. olmuyormuş. dünyada bir yemek firması düşünün ve istediğiniz yiyecek ya da içeceğe siz değil onlar karar versin. sikerim böyle aşkın ızdırabını afedersin! yemiyorum amk!!!

    edit : eksileyen embesil orada çalışıyorsun kesin, beynine sokayım sizin yönetimin emi.
    1 ...
  7. 574.
  8. margarini sarımsaklı mayonez diye yutturmaya çalışan bi müesese.
    0 ...
  9. 575.
  10. 576.
  11. bazı soslarını büyük olarak 4.95'e satışa sunmuş restoran zinciridir. kendileri açısından kötü olmuştur. sırf o soslar için oraya gidiyordum ben. barbeküyü de yaparlarsa bir daha önünden geçmem.
    0 ...
  12. 577.
  13. 578.
  14. bugün verdiğim siparişi 80 dakikada getirerek rekor kırmıştır. hamburgerin parasını ödemedim tabi. ama sonra bi düşünce aldı hacı. şimdi bu yediğim hamburger haram olur mu ki diye.... gülmeyin lan ciddiyim.
    bi de çocuk abi toki'ye gitmiştim bi önceki siparişte, motorun şarjı bitti yolda kaldım falan dedi ama çok sinirliydim o yüzden ödemedim parasını. muhtemelen onun maaşından kesilecek.

    şöyle de bi durum var. çağrı merkezini aradım, hesabı ödemek zorunda değilsiniz dedi. bi yandan da vicdanım el vermedi lan.
    konu hakkında aydınlatıcı bilgi veren olursa şukuya boğarım. *
    3 ...
  15. 579.
  16. Ne olursa olsun, kfc kadar lezzetli değildir, bence.
    0 ...
  17. 580.
  18. hangi şehre gidersem gideyim önünde aç insanların kuyruk oluşturduğu fast food markalarının efendisidir. hakkındaki söylentilere rağmen müşterisi boldur. çalışanları düzgün fiziğe sahiptir. özellikle öyle seçtiklerini duymuştum. bu da söylenti midir bilmem. sosları iştah açıcıdır.*
    0 ...
  19. 581.
  20. çalışanı ezer, milleti soyar ve doyurur.
    1 ...
  21. 582.
  22. çalışanları ağır kıro olan, genellikle köyden gelir gelmez üzerine kırmızı üniformayı geçirmiş tiplerdir. lezzet açısından tartışılmaz liderdir fuckout o hayvandan beş beter çalışanlarına önlisans seviyesinde eğitim vermeleri gerekmektedir.
    0 ...
  23. 583.
  24. ranch sosu bir harika olan fast food zinciri. büyük boylarını da satışa sunmuşlar artık ranch sos alıp kfc ye gidilebilir.*
    1 ...
  25. 584.
  26. Tavuk ürünleri kfc kadar iyi değildir, bana göre sadece isim yapmış bir şirkettir.
    2 ...
  27. 585.
  28. bir zamanlar e. coli den öldüren firma.
    (bkz: E. coli)
    0 ...
  29. 586.
  30. ranch sosun büyük boyunu çıkararak beni benden alan lezzet devi.

    (bkz: hayaldi gerçek oldu)
    1 ...
  31. 587.
  32. hamburgerlerine kullandığı patatese iyi kötü çok şey söylenebilecek bir firma. latin su kola ve yedigünün o soğukluğu ve tadı yok mu başka bir yerde bulmak çok zor. o kola ve yedigünün tadını bakkaldan marketten aldığın kola ile aynı tadı bulmanız imkansız.
    1 ...
  33. 588.
  34. amlarına koyayım hayatımda ilk defa sipariş verip bir yiyeceğini yemek istedim onda da yer yokmuş falan filan. koskoca gaziosmanpaşada sipariş hizmeti yokmuş. ulan kaç milyon adam yaşıyor bu ilçede göt oğlanları.
    5 ...
  35. 589.
  36. çalışanlarını biraz daha düzenlerlerse, çalışanları biraz daha anlayabilecek birileri olarak seçerlerse daha iyi olacak firma. hayır her buzsuz dediğimde neden buzlu getirilir ki? üstelik buzsuz demiştim dediğimde keşke başta söyleseydiniz diyenler de var. üç kere söyledim be!
    5 ...
  37. 590.
  38. burger king mc donalds bu iki avm nın de fast food bölümündeki kızların kolları neden kıllı anlamıyorum. yani yüzüne bakıyorsun bebek gibi (aynı ben) ama altlara inince durum vahim...
    1 ...
  39. 591.
  40. 2000 li yılların başında mc donaldstan kalite olarak üstün olan daha sonra iki menü bilmem kaç doksana kampanyalarıyla kadıköydeki yıldırım büfeden hizmet olarak farksız olan ama fiyatına göre yine de güzel ürünler satan fast food zinciri.
    2 ...
  41. 592.
  42. ranch sosuna kurban olduğum fast food zinciridir.
    0 ...
  43. 593.
  44. menüler ucuz ve doyurucu olduğundan genellikle üniversiteli ya da liseli gençler tarafından tercih edilen bir yerdir.
    2 ...
  45. 594.
  46. kapitalist zincirler diyerekten birçok arkadaşımın gitmediği, ama benim yine de gitmekten, menülerini yemekten zevk aldığım fast food zinciri. özellikle de teendercrisp menüyü günün her öğünü yenilebilir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük