Genellikle 9,95 e 2 menü olan menüsünü yediğim fast food restorantıdır. Tuvaletinide çok sık kullandığım olur. Mc donaldsa her zaman tercih ederim çünkü burger king içimizden biridir. Paramız olmadığı zaman alt mahalledeki alış veriş merkezine gidip bir dondurmaya saatlerce oturduğumuzu da anımsarım. Çocukluk işte...
sarmısaklı mayonez'i istemezseniz vermiyorlar. bir de vodafone çekiliş kartından çıka çıka 25 bedava sms çıktı. her yöne değil sadece vodafone yönüne. kendi kendime sms atacaktım ama olmadı işte.
Her defasında tekrar buradan yemeyeceğim dememe rağmen haftasonları karnım acıktığımda kendimi bulduğum restaurant. Hamburgerlerin içine ne koyuyorlar bilmiyorum ama bende bağımlılık yaptığı kesin *
ne kadar çok yenirse, o kadar çok kendine bağımlı yapan fastfood markasıdır. cidden bağımlı yapıyor lan. onu yiyeceğinize anneniz menemen yapsın, onu yiyin. oh mis.
ızgara köftesi ve pepsi kolası sayesinde mc donalds a tercih edilir. onun dışında pek bir olayı olmayan hatta son zamanlarda rezillikleri üst üste gelen fast food markası.