ankaralılar falan "bizim trafik çok fenadır" deyince beni bir gülme tutuyor. yıllarca ankaraya araba ile gittim semt semt gezdim günlerce. istanbul trafiği = türkiyedeki kalan 80 ilin toplam trafiği. ikitelliden aksaraya 2 (iki) saat sürdüğü günler oluyor. yürüyerek gitsen zaten maksimum 1.5 saatte gidersin hesap et. ben 2.5 saatte sabah saat 6 da evden çıkıp neredeyse bolu tüneline gidiyorum ama gün içerisinde o kadarcık zamanda ancak 30 km yol alabiliyorsun istanbulda.