2012 nba draftı'nda şahsi fikrimce houston rockets ile birlikte draft gecesinin en akıllı hamlelerini yapmış takımım. aslına bakarsanız danny ainge abimize pek güvenim yoktu ama beni yanılttı en sonunda.
artık sıra geldi off-season'da yapacağımız hamlelere. ray allen'ın ayrılacağını düşünürsek ve drafttan az buçuk uzun problemimizi giderdiğimizi düşünürsek (garnett'i ihtimaller arasına almıyorum mümkün değil dayanamam bu sezon bırakıp gitmesine) ilk önceliğimiz sg pozisyonu olmalı. şansımız varki bu off-season'da da en bol oyuncunun bulunduğu mevki bu mevki.
oj mayo'nun ismi geçiyordu bugün abd basınında umarım gerçekleşir. brandon bass karşılığında sign and trade yöntemiyle kadromuza katacağımız yazılıp çiziliyor. o olmazsa benim en istediğim oyuncu jamal crawford. herhalde ray ray den sonra ilk akla gelen dış şutördür şu an ligde. daha sonra belki roy hibbert yada chris kaman hamlesi bekleyebiliriz center pozisyonu için. hibbert gelirse tadından yenmez olur yeterli salary boşluğumuz olduğunu düşünürsek gerçekleşmeyecek bir şey değil tabiiki rondo faktörüde var onun akılalmaz pasörlüğü çoğu pivot için bulunmaz nimettir. rondo'yu yedekleyecek birinede ihtiyacımız olacak dooling ayrılacak büyük ihtimalle mayo'da pg oynayabiliyor ama benim hayalimde andre miller, chauncey billups yada delonte west üçlüsünden biri var. rondo'nun yerine oyuna girecek oyuncuda pas özelliğininde olması bizim oyunumuzu üst sınıfa taşıyacaktır.
jeff green'in de kalp rahatsızlığının tamamen geçtiği ve yeni sezonda yüzde yüz performansla oynayabileceği konuşuluyor. gerçi daha anlaşma sağlamadık kendisiyle ama geçtiğimiz sezon deplasman turnelerine bile takımla katılıp yine takımla beraber benchten maçı izleyip destek vermesi bizde oynamak için ne kadar hevesli olduğunu belli ediyor zaten. pierce ve green sf pozisyonunda sıkıntı yaratmayacaklardır green gerektiğinde pf'de oynayabilir. ama orayada sf/sg türünde oynayabilen marquis daniels ve michael pietrus'tan daha iyi bir role oyuncusu almalıyız.
uzun lafın kısası bu draftta seçtiğimiz oyunculardan sonra baya ümitliyim yeni sezondan ama önce off-seasonda yapacağımız free agent oyuncu hamlelerinede bakmak lazım.
son şampiyonluğu hariç diğer şampiyonluklarını kendi öz kaynaklarıyla kazanmış nba takımıdır. aslında bu yönüyle ayrılır yüzük için para saçan takımlardan. yani asalet doğasıdır.
2012-2013 nba sezonunda izlemenin işkence olduğu takım. taraftar olduğum halde katlanamıyorum çoğu maça, diğer izleyicilerin ise zerre sallamadığına eminim.
bu sabaha karşı oynanan ve sakat rajon rondo'su çıktığı karşılaşmada miami heat'i çift uzatma sonunda 100-98 yenim 6 karşılaşmalık yenilgi dizisine noktayı koymuştur.
dün oynadıkları heat maçında lebron james den 34 sayı yemiş olsalar da 14/31 gibi bir yüzdede kalmasını, ayrıca dwyane wade i 6/20 isabet ve 6 top kaybında tutmayı başarmış olan takımdır. hatta arada ray allen da 7/17 de kalmıştır. böyle bir savunmaya rağmen rajon rondo suz 100 sayı bularak gerçekten büyük bir iş çıkarmışlardır. ben bir heat taraftarı olarak kendilerini tebrik ediyorum. büyük takım gerçekten...
paul pierce bu maçta 17 sayı 13 ribaunt 10 asist ile trip-dub yapmıştır.
son olaylardan sonra geldiği duruma çok üzüldüğüm canım nba takımı. rondo'nun sakatlığına
yuh diyorum yanı 1 sene nedir arkadas! kevin garnett ve paul pierce de yetmıyor artık! bir mucize olsa da
eski günlerde ki boston'ı izleyebilsem keşke diyorum ama önümüzde ki bir kaç yıl için imkansız görünmekte bu durum!
--spoiler--
NBA'de normal sezonun bitimiyle birlikte yeniden yapılanmaya gideceğini açıklayan Boston Celtics takımı ilk olarak Doc Rivers ile yolları ayırmıştı.
Bu sabaha karşı yapılan açıklamada Kevin Garnett, Paul Pierce ve Jason Terry üçlüsünün Brooklyn Nets takımına takas edildiği belirtilirken, Boston ekibi bu üçlüye karşılık Kris Humphries, Gerald Wallace, Keith Bogans ve 2014, 2016, 2018 draftlarında ilk tur draft seçim hakkını aldı.
Tarafların ve oyuncuların tamamen anlaşmaya vardığı bu takasta NBA'in de onay vermesinin ardından transferler resmiyet kazanacak.
--spoiler--
hedef 2023. 10 sene unutun celtics'i. tabi 10 sene abartı iki-üç yıla iskelet belli olur. aldığı birinci tur draft hakları 2014, 2016 ve 2018 yıllarının fakat nets'in seneye konferans finalı oynaması çok yüksek ihtimal yani muhtemelen 15. sıradan sonra seçilecek. 2016 için de çok umutlu olmak için bir sebep yok. tabii bu değerlendirmeler nets draft hakları için geçerli. bu hakları da başka bir takasta kullanabilirler. ama sanmıyorum. neyse takımda rondo gibi bir yetenek varken bu kadar uzun vadeli bir yapılanma beklemiyordum açıkçası. hele bir pierce satışı var ki cidden affedilir değil. yani yok be abi pierce da gönderilmez ya. tabi raptors taraftarı olarak grubumdaki bir takımın sıçması güzel tabi. ama severim celtics'i çabucak toparlansınlar efendim.