miami heate 4-1 yenilerek play-offlara veda etmişdir.artık takım iyice yaşlandı dack riversda bunu kabul ediyor
önümüzdeki sezonda bakalım hangi kadroyla karşımızda olacaklar.
ray allen ve paul pierce ile birşeyler yapmaya çalıştıkları miami maçları sonucunda sezonu noktaladılar.
garnett son maçın ilk yarısı dışında pek bir varlık göstermedi rondo sakat sakat oynamaya çalıştı shaq gibi
adı bile yetecek bir adamda sakat olduğu için oynamadıve bençtende
son maç harici pek bir katkı alınamamış ve 2010-2011 nba sezonuna noktayı koymuşlardır.
2011 nba finalleriyle lakers ve san antonio ile beraber bir devrin sonuna gelmis takimdir. bunlarin yerine genc oklohoma, miami ve chicago yollarina devam ediyor. new york'un da bunlarin arasina girmesi muhtemel.
onların olmadığı play-offların zevkide olmuyor.hiç bir nba finali boston-la lakers finali kadar zevk vermez
veremez.çünkü bu iki takımın yeri çok ayrıdır.önümüzdeki sezon köklü değişikler yapması gereken takımımızdır.
nba'de emekli olacak basketbolcularin son yilini gecirmesiyle unlu basketbol kulubu haline gelmistir. nba'desin, belirli bir kariyerin var ve de emekli olacaksan son yilini boston'da gecirmeyeni dovuyorlarmis. 2008'de pj brown, 2009'da stephon marbury, 2010'da rasheed wallace ve son olarak da 2011'de shaq emekli olmadan onceki son senelerini boston'da gecirdiler.
veteranlığı geçtik dedelik yolunda hızla ilerliyor fakat bu gece ny knicks karşısında müthiş bir geri dönüş yaptılar.rondo'nun yanına pierce,pota altına da pietrus takviyesiyle iyi işler yapabilir.
2011-2012 sepet topu mevsimin kısa geçmesinin belki de en çok kaymağını yiyecek takımdır. 82 karşılaşma çıkartamadıklarını artık sağır sultanın bile duyduğu dedeler kısa mevsimde az çabayla play-off'a kapak atabilir ve bu süreçte sağlam kalırlarsa belki doğu yarı-finali görebilirler.
kâğıt üzerinde en azından saldırıda uyumlu bir beşleri var ama hiç savunma yapamıyorlar. yalnızca rajon rondo ve yaşı ilerlemiş paul pierce'tan savunma beklemek intihardır. nba'in en kötü takımını bile savunamazlar böyle.
2011-2012 sezonunda yaptığı 10 maçın sonunda 6 mağlubiyet alarak fanlarını üzmüş takım. takım olarak bir toparlanma gerekse de özellikle paul pierce'ın toparlanması gerek hem de acilen!
seyirciye rahat mac seyrettirmeyen takim. tam 4. ceyrekte fark yakalar 14 sayi 20 sayi allah ne verdiyse artik... aa bi bakmissin 3 sayiya dusmus son saniyeler heyecan firtinasi olmus. misal bugunku bulls maci. e ihtiyarlik abi naaparsin zor o tempoya dayanmak..
şaka maka doğu konferansında finale yaklaşan takım. sene başında hiç umut yokken şimdi finalin kapısındalar. finale çıkarsalar büyük ihtimal (chicago nun başına gelen aksilik gibi bir aksilik olmazsa) miami gelecek. ilginç maçlar seyredebiliriz.
bu gece 2'de philadelphia 76ers ile kritik bir mücadeleye çıkacak takım. td gardenda serinin 5.maçı oynanacak ve bu maçı kazanan yüksek ihtimalle adınıda doğu finaline yazdırmış olacaktır.
san antonio spurs ile birlikte final oynamalarını deli gibi istediğim takımım. ''miami heat varken o dedeler bişey yapamaz, gerizekalı mısın nesin la?'' diye soranlar olur mutlaka ama miami'ye baya ters geldiler bu sezon, umudum var.
hakkindaki en guzel yotum bir twitter kullanicisindan gelen takimdir: "boston yasli bir boksor gibi. ustuste olumcul yumruklar yemesine ragmen pes etmiyor, ringde kaliyor ve devamli zamani kolluyor. zamani gelince oldurucu yumrugu indiriyor."
bu yorum miami'de boston'un kazanip durumu 3-2'ye getirdigi konferans finali sonrasi yazilmistir.
nba takımları arasında yer alan en antipatik takımdır. lakers ile aralarında inanılmaz bir rekabet vardır. tüm istatistiklere göre en başarılı nba takımıdır. larry bird en önemli efsanesidir.
hiç beklenmedik şekilde doğu finallerini 7. maça kadar uzatmış ve bu gece belki de nba finallerine çıkacak takım. fakat kendrick perkins'i jeff green ile takas etmeleri en büyük hataları oldu. kardeşim senin jeff green'in şutuna mı ihtiyacın var, perkins'in sertliğine mi ? garnett yaşlandı hem hücum hem savunma yapamıyor. e sen ne diye perkins'i veriyorsun sıfır savunma yapan bir adam için. hadi yaptın bir hata eyvallah dedik ama glen davis ile brandon bass takası niye ? karşılığında savunması uzun bir adam alsana paşam. neyse yine de yen bu gece şu heat'i sevindir bizi.
9 haziran 2012 miami heat boston celtics maçı'nda efsane olacak bir devri kapatmış takımım. dün gece maçın son çeyreğinde kaybedeceğimizi anlamama rağmen zerre sinirlenmedim big three'yi son kez izlemenin tadını çıkardım. 28 saniye kala doc rivers'ın oyunculara sarılması, gözlerinin dolması aklımdan çıkmayacak. beni hüngür hüngür ağlatmıştır. yazın danny ainge reyizden sağlam transferler bekliyoruz. şahane bir 5 yıldı. çok teşekkürler beyler.