takastan gelen yaklaşık 11 milyon salary için aşağıdaki isimlerden 1 tanesiyle anlaşarak yola devam etmesi gereken klüp. rajon rondo yu da elde tutabilirlerse ilerisi için ışık verebilirler.
bir efsanenin sonu. en az 10 yıl kafaya oynayamayacak takım. ayrıca yapılanma falan iyi hoş da garnett ve pierce gibi hall of fame oyuncuları göndermek yerlerini doldurmak için 2 yıl daha salary cap bekleyecek olmak biraz tuhaf. ayrıca doc rivers'da takıma en uygun coach'tu. yazık oldu efsaneye. neyse ki rondo takımda da yeşilin asaletini, asiliğini koruyacak birileri var en azından.
yıllardır taraftarı olduğum bu sezon yaptığı takaslarla ve koç rivers ı göndermesiyle beni çok üzen takımım. bu sezon ben de bir şey beklemiyorum. hiç olmazsa draft hakkına oynamamız gerek. takımda bir rondo kaldı bir jeff green adam akıllı. rondo da sakatlıktan döner mi bilemem.
bugün miami heat i deplasmanda 1 farklı yenerek üst üste 3. galibiyetini almış nba efsanesi. bu kadroyla gayet iyiyiz, brad stevens farkını göstermeye başladı. sanırım sezon sandığım kadar kötü geçmeyecek.
bu sene gereğinden fazla maç kazanmış takımımdır. oysa bu sene draftta andrew wiggins jabari parker ikilisinden birini seçmek için çok daha az maç kazanmamız gerekiyordu. şimdilik 23 galibiyetimiz var ve önümüzdeki 2 sixers maçını da kazanacağımız kesin. 25 galibiyet olarak sayıyorum bunu. bunun dışında galibiyet almamak şart gelecek için. yoksa pierce ve garnett takaslarıyla sağlama alınmaya çalışılan gelecek çöpe gidecek. rondo sakat taklidi falan yapsın gerçi o da eskisi gibi değil ama ölüsü 15 asist yapıyor.
2013-2014 normal sezonunu 25 galibiyet, 57 mağlubiyetle tamamlamışlardır. böylece doğu konferansını on ikinci sırada tamamladılar ve playoff'a kalamadılar.
isiah thomas hamlesinden sonra,bu sezon play-off'a kalacak mıyız düşüncesini aklıma getirdim.tanking yapmıyoruz,bu açık.vakti zamanında sövdüğümüz gm ainge'nin adam akıllı işler yapma yolunda bir adım da attığını görüyoruz.şu anki kadromuz ile thomas,bradley,evans,sullinger,zeller ilk 5i ile play-off yapabiliriz.ki bench de güzel.fakat play-off'a kalsak ne olacak,ne karı olacak muamma.şimdi celtics için asıl olay yaz.elimizde bi ton draft hakkı var.sene sonu cap'de de baya boşluk olacak.draft haklarını da kullanarak yıldız oyuncu alıp veya boşta kalan yıldız oyuncularla sözleşme imzalayıp,güzel bi kadro kurabiliriz.ki bradley ve sullinger gibi 2 tane nba'in en underrated oyuncularından var.takım genç ve dinamil.umarım ainge bize güzel günler gösterecek.koç stevens'a da güvenimiz tam.
an itibari ile biten charlotte - boston maçından,116-104 galip ayrılmıştır.play-off yolunda çok önemli bir galibiyet boston için.şu an 33-41 ile doğuda 8. sırada.9,10 ve 11 de tam olarak ensesinde boston'ın.7.miami de 34-39 luk bir durumda.Boston'ın bir şekilde play-off'a kalacağına inanıyorum.
maça dair istatistikler :
avery bradley - 30 sayı,8 ribaund
evan turner - 16 sayı,6 ribaund,5 assist
marcus smart - 15 sayı,6 ribaund,4 assist,3 top çalma.
Şu aralar sükse içinde olmasada lakers'la beraber nba'in en büyük takımı geçmişi şampiyonluklar ile dolu.
küçüklüğümde çok sağlam kadrosu vardı, çakma cleveland'lı, miami heat'li gençler bilmez.
mütevazi kadrosuyla dün akşam deplasmanda warriors u devirmeyi başarmış olan takım. hatta öyle ki, son çeyrek ortalarında farkı 10 sayılara çıkardılar ama stephen curry nin yine sağdan soldan salladığı üçlükleri durduramayarak farkı kaybettiler. nihayetinde kazandılar, helal olsun.