Önceden birisi yukarıya laf söylediğinde en yakınım bile olsa, devlet terbiyesi almadığını düşünür ya ben ya da kendisinin cezalandırmasını isterdim.
Ancak yukarısı senin şu işini kapatıyoruz, senin şu meselenin hallediyoruz diye yapmadık şey bırakmayınca, kim ne derse desin ayıp konuşmuş, hikaye anlatmış hiç umursamıyorum.
Adamlar kaderin abisini televizyona çıkarsın diye patronları sıkıştırdı. Adam istemiyor çıkarmak, ama mecbur. Daha neler neler var?
Trafik işlerine de yukarısı bakıyormuş herhalde. Kim tutar sizi?
Kğlliyeyi takip eden adam imralıda terör çözüyor. Ankaranın yarısını dosyalayan adam sendika yöneticisi. Tayyip Erdoğan gibi dönek gelmez dşyen danışman terörsüz Türkiye kitabı yazıuor, 1 Tayyip 2 erdoğan diye belgesel çeken adam zirvelerde video çekiyor. Bahçelinin olduğu yerde bunlar olur, başka ne olacak?
"Özel hayat eleştirileri var.
".
Yok yav. Değerli gardeşimin hatun ile 4 defa görüştüğünü türkiyede ve dünyada hangi yapı biliyor da sızdırsın?
Yukarıdakilerin hepsi kendi işini halletti, koltuğuna oturdu. Bir günah keçisi lazımdı, hepsi işlerini bizim üzerimize yıktı? Bilmem hangi partinin belediyeleri bana mı geçti? iyi partiden kopan oylar bana mı geldi?