"bir düşünceyi geriletmek istiyorsanız onu iyi eleştirmeyin kötü savunun".
atatürk'ü saçma sapan entryleri ile savunarak yukarıdaki önermeyi haklı çıkarmış trolldür. zira sıçtığı başlıklarla kemalizmi farkında olmadan çok güzel geriletiyor.
düşünsenize atatürk'ü bir troll savunuyor. bir anti kemalist için bundan öte mutluluk olabilir mi?