ayıp denilen bir şey var. tamam insan dine inamaya da bilir. ama sırf inanmıyorsun diye inanışı kötülemeye çalışmak gerçekten kötü bir durum. bu yazarı biraz hoşgörüye davet ediyorum.
gördüğüm yerde artıladığım yazar. söz verdiğim gibi...
adamın karması eksilere düşmemeli, bundan zevk alıyor. tahminim 2 yıla kadar uyuyan dev olacaktır sayemde. belki hayatla barışır.**
kuran yırtan kıza tepki göstermedigi gibi üstüne o kızın videosunu sözlükte paylaşan troll.
anladık ateistsin ama yok mu bunun bir raconu veya kuralı. ben sizin yerine kendimi koydum inan utandım o kızdan mesela o kızla aynı ülkede yaşamaktan utandım. kuran yırtmış yırtmamış o beni ilgilendirmez kendi bildigidir cezasını kabullenmiştir zaten.
ama şu var bu kız ateistlerin kötü görünmesini saglamıyor mu allah aşkına. mesela ben hayatımda hiç ateist görmedim ama nette çok rastladım forumlarda falan. ama hiç birisi bazı konular dışında bu kadar mal degil bence. düşün ya kuran-ı yırtıyor ve hani maymun olmadım diye millete çemkiriyor şaka gibi.
Sözlükteki onlarca yazardan biri.
Bu sözlükte bir çok kaliteli yazar var, bir çok da kalitesiz yazar var. ikisinin arasında bir şey.
Ama şahsiyet olarak, kendisini tanımasam bile, pek sevmem. Aklı sıra uzun entryler girerek, "bakın lan, ne kadar zekiyim, uzun yazıyorum, artisim olm ben siktirin gidin sözlükten." gibi bir düşünceyle yazmaktadır. Tamam, güzel uzun yazıyorsun. Ama bir tane bile entry sini sonuna kadar okumadım asla. Yahu aklı sıra cümleleri fiilimsilerle bağlaçlarla birbirine bağlayarak, bir cümleyi bir paragraf yapıyor. Anlamsız anlamsız entryler. Kurbağa başlığının altına "göllerde yaşayarak çiçek çiçek dolaşan siyah sinekleri yemesinin dışındaki özellikleri sayesinde gölde zıplamaya çalışmayarak aslında olmak ya da olmamak diye aşk bir sudur, iç sik kudur tarzında şeyler zırvalayan ama aslında çok yi huylu uslu mantıklı ve genelde karada yaşayabilemeyen olmakla beraber allah'ın yok olduğunu bilmekte olduğu için çok sevdiğim bir hayvan olmakla beraber içindeki peygamber nefreti sayesinde beni çok mutlu eden, kuran yerine nutuk okuyup kuran yırtan harika bir hayvan olması benim en hoşuma giden özelliği olduğu için olsa gerek, geçen akşam yemekteki kurbağayı yemeyip kuranı kerimin üstüne sürdüğümden dolayı içime bir rahatlık, bir kafir sevinci düşüren hayvan." gibi bir entry girmek gibi bir şey bu. oysa ne entryler var, o kadar kısa olmasına rağmen, başlığı çok güzeltanımlayabiliyor. #38419
Din allah düşmanlığı konusuna hiç değinmiyorum.Ölünce birisi öbür tarafta anltır umarım ona.
+Bak bluevelve, allah varmış, kuranda yazanlar da doğruymuş.
-Ne? nasıl ya? olamaz! Atam nerede, ataaam?!?
+Buradayım.
+Atam! şunlara bir şey söyleyin. Ya allah varmış diyorlar bir de namaz kılıyorlar! laiklik atam laiklik!
-Yeni nesil, ne hale gelmiş...
+Evet, atam, namaz kılıyorlar yaa.
-Ben senden bahsediyorum bluevelve. Her şeyi yaratan, bilen O'dur, O allahtır. Sen daha neyden bahsediyorsun?
+E atam nutuk?
-Nutukla kuranı kerimi karşılaştırıyormuşsun. Sence o ikisi bir mi?
+Tabii ki hayır atam. kuran neymiş nutuk varken.
-Üff bluevelve... Hala anlayamadın... Dinle hukuk asla bir olamaaz! Nutuk kuranın yanında bir harf bile değildir ki.
+Atam senin de beynini yıkamışlar. Sen de alla'a inanıyorsun. Sen de mi atam?
-Hadi sana güle güle blevelve.
+Ataaam!
zebani-Gel bluevelve gel, hadi addaya gidiyoruuuz, hadii...
(#11921657) numaralı entry sini gördüğümde, doğru veya yanlış da olsa, düşünen ama, bunu ifade ederken üslubunu oturtamayan biri olduğunu düşünüp özel mesaj attığım ama;
(#11935329) numaralı entry sini gördüğümde ise, attığım özel mesajımı geri almak istediğim yazar. tanımam etmem.
#11979485 entrysine bakınca nedense kendisini röpdöşambr içerisinde elinde kahve fincanı boynunda fularla fransız balkonundan denize bakan bi adam olarak düşündüm. *
daha önce de övdüğüm gibi, tekrardan öveceğim, hatta bazılarınızın tabiriyle götünü yalayacağım, hatta ve hatta, bazı amerikan dizi sever arkadaşların tabiriyle ass kissing yapacağım yazar.
cümlelerle güzel bir şekilde oynayan, yazdıklarına hakim, film konusunda zevk sahibi olduğunu düşündüğüm oldukça iyi yazar. bazı konularda ciddiyetinden tamamen uzaklaşarak ironik yaklaştığını düşünüyorum. blue velvet'i böylesine idol olacak kadar seven birisinin düz mantıkla hareket edeceğini sanmıyorum. velhasıl, takip ediniz, bir şeyler kaparsınız elbet kendisinden.
edit: direkt eksiyi basmış yiğidin biri. hah, ben de bu anı bekliyorum. sen eksiledin ya, sikmişim mavisini de, kadifesini de artık... neyse, terbiyemi bozmayayım.
onu eliyle bunu ayağıyla yiyen insan diye başlık açıp hepsinde aynı şeyleri söyleyen troll-yazar bozması. aman ne kadar ironik, ne kadar komik.
ulan bir de hbbia ile karşılaştırılması yok mu? hbbia en azından uğraşıp yazıyor. temcit pilavı gibi aynı şeyleri ısıtıp ısıtıp koymuyor önümüze.
bir lafım da bu adamı bu kadar büyüten siz sözlük yazarlarına: tamam troll zaten büyütülmemeli o noktayı aşamadınız ama bari yaratıcı trollere prim verin. nedir bu abim ablam?