saçma sapan entryleri yüzünden ekşi'den uçurulmasına rağmen işinin ehli uludağsözlük moderasyonu tarafından sırtı sıvazlanan yazar. olm öyle böyle değil, çok boş şeyler yazıyor adam. cümleler ahenkli, içerik leş. yapamıyor, beceremiyor ama vazgeçmiyor da. hakan şükür'ün faal futbol hayatındaki son bir kaç senesini hatırlatıyor bana.
keşke ekşi sözlükte kalsaydı dediğim yazar. en azından oradaki arınmamış suda kalıp volvox'unda krallığını ilan edebilirdi.*
not: işiniz gücünüz din diyanet olmuş. memleketin kaldırımlarını aşındırıp zarar veren yazardır aynı zamanda.
defans: dikkat ettiyseniz hakaret etmedim. gayet bir durum tespitinde bulundum.
orta safa: ayar vermek için yırtınıp yine noktalama işareti kullanmayarak paragraf yazacak yazar.
ofansif orta saha * 2: kendini ateist olarak görmeyip ifade özgürlüğü diyebilecek yazardır aynı zamanda.
forvet : kuyumcu terazisine patates çuvalını koyan yazardır. senin terazin çeker mi bu kadar ağır yükü ?
sol ekrandaki başlıklara göz atarken ''bu başlığı kesin bluevelve açmıştır'' dediğim yazardır. hassas noktalara bir yerini basıp milletin sabrını ölçer. hayal dünyası geniştir. bir şeylerden bahseder hep. eksi oy almak için kasan yazardır. mutlu olmaması için hiç eksi oy vermediğim yazardır.
(bkz: #11854511)
onlar 14-15 yaşında ki kız çocukları.çocukluklarını kuran kurslarında geçiren,ailelerinin pek te eğlenmek için fırsat vermediği çocuklar.senin gibi çocukluklarının yaz dönemlerini,her sene "bu otel benim şu otel senin" şeklinde geçirmiyorlar.
herhangi bir bilgi paylaşırken,vicdanını da ortaya koyarak paylaşması gereken yazar.
ek:moderayon bu enrty ilk defa giriliyor,hayır arkasında olduğunuz yazarlar var bari silinme sebebini inandırıcı yapın kardeşim.
kesinlikle şu entrysi ile gözümden düşmüştür. yaramaz entryleriyle bazen güldürürdü ama bu hiç olmadı bluevelve. ama belki de ironi sıçmıştır.
(#11842100)
birkaç kere nick altında kendisine kötü sözler söylemişliğim vardır, düşüncelerini, yazdıklarını çok kışkırtıcı ve aşağılayıcı bulurum ama bir keresinde bana özel mesaj atmıştı ve ne yalan söyleyeyim türkan şorayla karşılaşmış gibi heyecanlanmıştım, sevinmiştim. *
kimi zaman düşündüklerini çirkin ifadelerle yazdığı için, kimi zaman 100 sayfaya dayanan nick altı, güçlü ifade yeteneği, popülaritesi kıskanıldığı için hakaret edilen bu antipatik şahsın ikili ilişkilerinde samimi birisi olduğu kanaatindeyim. ona göre çirkin olan şeylere isyanı var, çünkü belki de güzellik arıyor. yöntemi çok kötü, kabul edilemez ama... ne bileyim o da huzuru bulsun istiyorum. ya da bizi kandırıyorsa artık söylesin istiyorum.
(#12247504) bir ara şuraya kar yağdırsın demişti de yağmıştı hani. filistin'deki kan da durursa artık iyice üstüne gidip yolundan çevirtmek lazım bence...