türban takanların kadıköyde yaşamaması gerektiği gibi çok mükemmel bir tespitte bulunmuş, insanların kılık kıyafetiyle yargılanması hatta bu ülkeyi terkedip iran'a gitmesini söyleyecek kadar özgürlükçü!! fikirlere sahip, demokrasiyi sadece kendi görüşlerinin doğruluğu olarak gören, bembeyaz türk yazar.
gözü kapalı bile pekiyi pek güzel'i basabileceğim entryleri olan tek yazardır galiba. öyle böyle değil, uzatıyor uzatıyor ve sonunu öyle bir bağlıyor ki çok çok iyi bence. okurken çok da gülerim entrylerini. hep yazsın, hep okuyalım.
(#11786827) şakirtlerin canını sıkan, ergen ateistlerin muhtemelen idolü olan olan yazar. belli ki eksi almaktan hoşnut ama en azından bu entry' sine bakarak söylüyorum; en azından düşünen biri. belki saldırılan insanı savunma psikolojisi bilmiyorum ama takdirimi kazanmıştır. *
yahu kardeşim azıcık dürüst ol çıkar maskeni yüzleşelim. tabi çıkaramazsın ama değil mi burda yıllardır aynı maske ile milleti keklediğini söyleyemezsin dimi.
gel çıkar maskeni yüzleşelim, kurulsun mahkeme. ama yoook sıkar tabi.
başbakanın kabe ziyaretini skandal diye haber veren yazar, allah ondanda razı olsun yoksa nerden görecektik.
kabeyi ziyaret etmeyi Allah bizede,yazarada nasip etsin. (bkz: ters açı)
(bkz: #11796413) allah belamı versin aklıma gelmişti helal olsun vallahi güzel ironi. fakat hbbia gibi bir adamdan böylesine terso bir ironi gerçekten garip geldi bana. biraz abarttı ama iyi yaptı. keşke o entryi ben girseydim.