"muhammedci la bu" diye başlık açmış, başlığı silinmiş diye ağlayan yazar.
açıp bi sözlük formatına bakmalı önce. aylardır moderasyonun saçma sapan başlıklara müsamaha göstermesi formatın amına koymuştu zaten. şimdi yavaşça inci sözlük ayarına gelmeye başladık çok şükür. inci sözlükte format zaten formatsızlık. adamlar böyle. ama burası öyle değildi. öyle oldu.
forum/chat tipi entry girmek formata aykırı da başlık açmak mı serbest?
"x' in söyleyeceği söz" şeklinde bağlarsan formata uyduğunu mu sanıyosun.
ben bunun için formata çok hakim demiştim ama yanılmışım heralde.
bu adamın isyan edeceği aklımın ucuna bile gelmezdi ya neyse... keser de sap da dönüyor. ya bluevelve kardeş biz senelerce senin yazdıklarına yazdığımız doğru düzgün adam gibi eleştirileri savunurken bilgisayar başında kıs kıs güldün bize... lakin ben şu an kıs kıs gülemiyorum, acıdım resmen... daha kimbilir kaç entryin silinecek.
not: allah'tan bir gammaz seni sol frame e çekip bugüne kadar yazdığın formata aykırı tüm entryleri gammazlamıyor. yoksa yanarsın alimallah.
not 2: tüh sanırım eşşeğin aklına karpuzkabuğu soktuk...
(bkz: #10044468) böyle bir entry girecek kadar şeref sahibi yazar.*
evet ancak bir liselinin kurgulayabileceği türden bir senaryo ile yine karşımızda.muhteşem zeka belirtisi gösteren bir entry ile yangının çıkış sebebini belirtmiş hepimizi aydınlatmıştır.ama ben kendisine daha net bilgi vermek istiyorum.yangını ak parti gençlik kolları teşkilatı çıkarmıştır parti arkadaşlarımdan edindiğim bilgiye göre önümüzde ki günlerde izmir de bir deprem daha planlıyoruz amacımız laiklere cehennem ateşini hatırlatıp iman tazeletmek.
bir uludağ sözlük yazarı...yazdığı çıkarımlar sağlıksız. herşeyi "genellemelerle " değerlendiriyor. polisin biri bir kadının karnına tekme attı da çocuğu düştü diye bu şahıs tutuyor, türk polisini - hepsini- schutz staffel "ss" le aynı seviye de gördüğünü yazıyor, din konusundaki görüşleri yanlış, aktarımları baştan sona uydurma. islam aleminin bin yıl önce uğraşıp çözümlediği konuları islam düşmanlığı yapmak adına bu satırlara taşıyor.
sinemacı olcakmış. yakışır. bi hülya avşar´ın düzeyinde, daha da aşağısında bir bilgi düzeyinde birisi bi tiyatrocu olamaz, ama aklında sadece bir cümle tutması gerekip replik olarak sadece onu söylemesi gerekeceğinden sinemacı olabilir. ibrahim tatlıses bile oldu, onu.
politika bilmiyor. değerlendirme ve akabindeki çıkarım mekanizması bayağı paslanmış, çıkarımları tamamen sağlıksız. ne sağlıksız düpedüz yanlış.
yani...kötü bir yazar. iyi bir yazar değil. kimseye saygısı yok. insanları kutuplaştırmanın ve anarşi çıkartmanın peşinde olan, militant bir dili kendisine şiar edinmiş, türkiye düşmanı, türkiye´nin kamplara bölünmesi için uludağ sözlüğü kullanarak çalışan bir şahıs. ya ne yaptığının çok farkında ve bilinçli yapıyor, ya da farkında değil ve bilinçsiz. bilinçli de olsa, karşı görüşlere saldırırken, biraz o görüşe saygı göstermek,ve konudan biraz anlamak gerekir, o olmadan sırf saldırmak için yazılar yazmak ancak art niyete ve düşük bilgi seviyesine delalet eder. bence sözlüğü çirkefleştiren tiplerin başında gelenlerden.
bir kere adamın muayyen tarzı, insanın gözlerini kamaştırıyor.
mahlasına bakmadan cümlelerinden tanıyabiliyorsun kendisini.
bir tarzı, bir duruşu var herifin.
iyi düşünüyor. kamçısıyla rahatça yönlendirebiliyor yüklemlerini.
bu anlamda kelimelere hakim, freni de, vitesi de oldukça sağlam.
dikkat ediyorum da, hep uzun cümle kuruyor. biraz daha kısa kursa, belki çok daha vurucu olacak o kelimeler.
virgüllerden ziyade, noktalara biraz daha yüklenmeli.
iyi güzel hoş da olum sen niye insanın beynini kemiren uzun cümleler kuruyorsun. anlatımda akıcılık denen bir şey var. öğreteyim mi diyecem cin gibisindir benden iyi biliyorsun. nokta, noktalı virgül falan çok kullan da rahatça okuyalım o iddialarını. ****