Bu ipne neden bu kadar uzun cümleler kuruyor diye bakacaktım ki hem bayan, hemide biseksüel olduğunu öğrendiğim sataşkan canlı. valla özür. Başka bi sıfat kullansaydım ne çıkacaktı onu merak ettim şimdi..
onunla bir hafta önce konuşmaya başlamıştım. konuştuğum insan eğer o neşeli ve bana dediği gibi ulaşmak istediği hedefin henüz daha yeni yarısına gelmek üzereyim dostum diyen bluevelve ise kesinlikle bunu yapmamıştır. en azından bir hedefi vardı ve yarısına gelmek üzereydi, onu tamamlamadan gitmemeliydi, gidemez.
tam de facebook ta ekleme talebimi kabul edip beni onore etmişken ölmemesi gereken yazar.
tabi böyle bir düşüncesizlik edeceğini sanmadığım için işin şakasındayım, yapma lan!
intihar etmesine üzülünmesi gereken insan. belki hayatta kalırsa hidayete erer ve sonsuz elemlerden kurtulur, belki kaybedenlerden olmaz. bir müslüman her insan için bunu istemelidir değil mi?
yav aslında hakkında olumsuz bişeyler söyleyecektim ama bu işlerin şakası olmaz.
intihar mintahar. geyik bile olsa dalaga geçemiycem.
en ufak gerçeklik payı varsa bu söylediklerinin saçmalamasın.
biliyorum lan. hayat çoğu zaman sik gibi ama napalım. can çıkmayınca ülünmüyo be.
sen de benim gibi yap. bol bol nothing else matters dinle.
sonra sağlıklı hala sağlıklı olduğun için şükret. ve sonra da sağlıklı olmayanlar için dua et.
ben de sağlıklı yaşam gurusuyum sanki mnakoyum. sakın başka yöntemler deneme haa!
arada kalan bu 5 gün içinde tvlerde bir intihar haberi beklemiştir ki kendisine mal edilsin. lakin ana haberler bu kadar cömert davranmamıştır. baktı ki sözlük de pek siklemedi, zortlamıştır.
evet, şahsımca başarılı bir troll. ileride daha da sükse yapacaktır. biraz sabretmesi lazım.