bir uludağ sözlük yazarı...yazdığı çıkarımlar sağlıksız. herşeyi "genellemelerle " değerlendiriyor. polisin biri bir kadının karnına tekme attı da çocuğu düştü diye bu şahıs tutuyor, türk polisini - hepsini- schutz staffel "ss" le aynı seviye de gördüğünü yazıyor, din konusundaki görüşleri yanlış, aktarımları baştan sona uydurma. islam aleminin bin yıl önce uğraşıp çözümlediği konuları islam düşmanlığı yapmak adına bu satırlara taşıyor.
sinemacı olcakmış. yakışır. bi hülya avşar´ın düzeyinde, daha da aşağısında bir bilgi düzeyinde birisi bi tiyatrocu olamaz, ama aklında sadece bir cümle tutması gerekip replik olarak sadece onu söylemesi gerekeceğinden sinemacı olabilir. ibrahim tatlıses bile oldu, onu.
politika bilmiyor. değerlendirme ve akabindeki çıkarım mekanizması bayağı paslanmış, çıkarımları tamamen sağlıksız. ne sağlıksız düpedüz yanlış.
yani...kötü bir yazar. iyi bir yazar değil. kimseye saygısı yok. insanları kutuplaştırmanın ve anarşi çıkartmanın peşinde olan, militant bir dili kendisine şiar edinmiş, türkiye düşmanı, türkiye´nin kamplara bölünmesi için uludağ sözlüğü kullanarak çalışan bir şahıs. ya ne yaptığının çok farkında ve bilinçli yapıyor, ya da farkında değil ve bilinçsiz. bilinçli de olsa, karşı görüşlere saldırırken, biraz o görüşe saygı göstermek,ve konudan biraz anlamak gerekir, o olmadan sırf saldırmak için yazılar yazmak ancak art niyete ve düşük bilgi seviyesine delalet eder. bence sözlüğü çirkefleştiren tiplerin başında gelenlerden.