Kusura bakmasın ama * kendisi 40 yaşın üstünde olmasına rağmen genç ve dinamik yazarlarımıza yazarımsı diyebilecek kadar aşağılanmaya müstahak yazarımsıdır.
Hayvan pazarından atgözlüğü almaya gidebilecek kadar dengesizmiş kendisi. ihtiyarlığına * veriyorum.
edit: haaaa, bir de hiç kimseye ben uludagsözlük yazarıyım diyemiyormuş utancından. Yerin dibine sokulduğunu bildiği için uludagsözlük'te yazar olduğunu kimseye söyleyemiyor tabi.
Ayrıca bu adam kendini kandırarak meyveli ağacın taşlandığını zannediyor güya.
Halbuki sahip olduğu fikir fahişeliği yüzünden recmedildiğinin farkında değil sanırım. *