karmasını bilerek eksilerde tutan yazar. Karması negatifin diplerine gittikçe monitörün karşısına geçip "ahahah nasıl sinir ediyorum eblehleri" diyerekten orgazm olduğu bir gerçektir. Kendisi ateisttir, pkk sempatizanı olması kuvvetle muhtemeldir (ki bana göre öyle). Demokratiklik ve düşünce özgürlğünden dem vurur her daim. Lakin Yaratıcı olgusuna inananlara küfürsüz hakaret etmeye bayılır. Aşağılayıcı entryleri her daim sözlük formatında olduğu içindir ki bu yazar halen buralarda tepişmektedir. Önceleri okuduğum her entrysinde sinirlenir, ayar dolu entrylerle cevap vermeye çalışırdım. Lakin kendisinde ki bu gerilemenin bizzat kendiside farkında olduğu içindir ki tekrar sahneye çıkıp yedinci nesil yazarlara seramonisini sunmaktadır.