(#7950505) demekki taksimde bu sene işçiler ve bir de gay olacak.
not: dogum gününde muhtemelen pompası sözlükte yalamış, hediye olarak belki de, sözlügün kanalizasyon hattı. ekşi sözlükte yazarlıga başladıgını görmüştüm, sonra uzun dönem engelliydi (muhtemelen gay oldugu için) sözlügün, bir de baktıkki silinmiş ekşiden, ekşiyi tebrik ederim aynı yoldan gitmesini dilerim uludag ın da, müslüman kızı bilmem ne yaptım başlıgı açabilen bir iki ayaklıdan bahsediyoruz, hem gay hem "yaptım" diyor, hangisine inanacagımızı bilmiyorum ama bu pislik bu sözlüge çok bence.
nota devam, her insanın sözüne itibar etmek lazım, insan olmanın geregi, bu bluevelve bile olsa, yazdıgından anlıyoruz ki o da bir iki ayagı üzerinede gezen bi şey, özelden mesaj göndermiş, gay degilim diye ifade etti kendisini, ben açık ve seçik okudum gay oldugunu kaç entry de yazdı ekşide ama şimdi gay degilim diyor, kişiyi kendi beyanı baglar, bir de o başlıgı ben açmadım diyor ki, silindigi için ispat edemiyorum, diger yazdıgı entrylerine saysın.
bu kişinin neden iki ayaklı diye ifade ettigime gelince, bir insanda insanlık onuru ve şerefi olur, bir kişşi bile kendisine -haksız dahi olsa- olumsuz bir söz ettiginde, insan olan kişinin yüzü kızarır, canı sıkılır edep ar namus haya bunu gerektirir, bir sokak fahişesine sokak ortasında orospu deseniz, size çok sert bir şekilde karşılık verir, bu sözü kabul etmez, insandır çünkü, bir şekilde düşmüştür o işe!
bu kişi ise, içinde yaşadıgı toplumun ne kadar degeri varsa hepsine her açtıgı başlıkta hakaret eden, namus un şerefin ve edebin olmadıgı bir kişi, açtıgı başlıkları peş peşe sıralasanız arkadaşınızın bile yüzüne bakamassınız, iki kişi yanyana bu adamın açtıgı başlıgı okuyamassınız, bunun amacı sözlükte yazarlık degil, bence bu kişinin yaşı da küçük degil, hani hatırlarsanız, ergenekon iddianamesinde 30 tane, müslümanlara küfreden, degerlere hakaretler eden, sözde ulusalcı sitenin shibi tek bir kişi çıkmıştı, cuntaya üye, bu da öyle birisi muhtemelen, burada genç insanaların içinde yazıyor kendi ruhundan çıkan pislikleri.
son söz olarak muhtemelen ab ye artık girebiliriz baksanıza 40 yıllık ibne ye gay diyoruz.
an itibari ile kişinin son entrylerinden bir kesit,
5. türbanlı olduğu halde makyaj yapan kadın/(#7904036)
6. isa yı mı daha çok seviyorsun yoksa muhammed i mi/(#7903662)
7. erkek erkeğe öpüşmenin kötü bir şey olmaması/(#7900303)
8. ilk kez eşcinsel ilişkiye giren insanın ilk sözü/(#7899743)
9. sevdiği kadının gözyaşlarını içen kadın/(#7895800)
10. iki erkeğin öpüşme sahnesi olan filmler/(#7891200)
11. a short film about killing/(#7889478)
12. neden kötüler tanrıyı tanrı da iyileri kullanır/(#7888866)
erkek erkege öpüşmenin kötü olmadıgını iddia ediyor muhterem, kendisi gay olmadıgına göre sanırım kardeşçe öpüşmekten bahsediyor, ulvi nin dedigi gibi "hemide agaazdan aga" degil!!!